مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده بوشهر:
بوشهرـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه در هیچ شرایطی بدهکار و وامدار هیچ گروه و جریان سیاسی نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۳۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح چهارشنبه در جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۹۶ سپاه در نمایندگی ولی فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: قدرت و توانایی‌های سپاه در عرصه‌های مختلف روز به روز مستحکم‌تر و نفوذناپذیرتر شده است تا از اسلام و  انقلاب اسلامی دفاع کند.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان بدو تولد از انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و این مرز بوم دفاع کرده و امروزه با تمام توان خود انقلاب را حفظ کرده و اهداف انقلاب را پیش برده است، ادامه داد: مقابله با تهدید نظامی، نیمه سخت، تهدید نرم، فرهنگی و اقتصادی از ماموریت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که سپاه در جنگ سخت و نظامی با تمام توان و با کمترین امکانات حاضر شد و مسیر جنگ را به نفع انقلاب و اسلام تغییر داد، افزود: این سازمان با این توانایی‌هایی که در خود دارد و همچنین نیروهای مومن می‎تواند مسیر جنگ اقتصادی و جنگ نرم نیز به خوبی به نفع انقلاب و نظام تغییر دهد.

اعلمی‌نژاد ترویج معنویت در سپاه و جامعه را از برنامه‌های مهم سپاه برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: سپاه  با استفاده از نیروهای جوان و متخصص و فعال خود در سطح جامعه توانسته کارهای خوبی نیز انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی، اجتماعی، سیاسی و علمی قابل تقدیر است، تصریح کرد: سپاه به عنوان حافظ انقلاب در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه در همه عرصه‌ها تابع محض ولی فقیه است، گفت: سپاه در هیچ شرایطی بدهکار و وامدار هیچ گروه و جریان سیاسی نبوده و نخواهد بود.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه ولایت فقیه، نظام، دستاوردهای انقلاب و شهدا برای سپاه خطوط قرمز است، اضافه کرد: هر کس بخواهد خطوط قرمز را نقض کند با جواب کوبنده سپاه روبرو خواهد شد.

 

ارسال نظرات