خبرهای داغ:
نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: کشور از فتنه‌هایی که لیبرال‌ها به وجود آورده‌اند درس عبرت گرفته و خط قرمزها را گم نمی‌کند چرا که با آرمان‌های خود پیمان خون بسته است تا پرچم این کشور را به دست امام زمان برساند.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۳۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی در مراسم پدران آسمانی در خیمه گلستان شهدا ضمن تبریک ایام البیض ماه رجب و ولادت امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: شهدا مظهر امامت نور و جلوه‌گاه مبارزه با امامت نار بودند.

وی افزود: امام علی (ع) را به اعتبار اینکه اهل تقوا زیر پرچم او جای می‌گیرند و احساس حیات می‌یابند امام المتقین می‌دانیم.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه با اشاره به اینکه حقیقت هدایت امامان ایصال الی المطلوب بود، یادآور شد: کار امام هدایت افراد و رساندن به مقصد است و کار شهدا هم مشابه کار امامان است که دست جامعه بشری را تا رسیدن به مقصود گرفته‌اند.

میرمرشدی با اشاره به شهدایی که در عرصه‌های مختلف دوران انقلاب اسلامی، ایستادن در برابر کفر را یاد دادند، تصریح کرد: عده‌ای از شهدا به پیدایش انقلاب کمک کردند و عده‌ای دیگر برای تثبیت انقلاب شکنجه شدند و برای پیروزی آن تلاش کرده و در هموارسازی راه انقلاب تأثیرگذار بوده و شاکله انقلاب را ساختند.

وی با بیان اینکه عده دیگری از شهدا در دفاع مقدس از حریم اسلام تازه به حکومت رسیده با تمام وجود دفاع کردند، خاطر نشان کرد: رسالت فرزندان این شهدا این است که فناوری انقلاب اسلامی را حفظ کنند و وصیت پدرانشان را به گوش مسوولان برسانند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به 17 هزار شهیدی که توسط منافقین به خاک افتادند، اضافه کرد: وظیفه فرزندان این شهدا باید برملا کردن دست نفاق و تبیین راه مبارزه با آن‌ها باشد و بیان کنند که اگر با منافقین مبارزه نمی‌کردیم، جمهوری اسلامی به انحراف کشیده شده بود.

میرمرشدی به شهدای مقاومت و شهدایی که به دست اشرار به شهادت رسیدند اشاره کرد و گفت: امروز شعار فلسطینی‌ها نابودی رژیم صهیونیستی است و فرزندان شهدای مقاومت باید برای دیگران تبیین کنند که چرا فلسطین محور است و برای حفظ آن می‌توان خون داد.

وی شهدای بیداری اسلامی در بحرین و یمن را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: دفاع از حریم امامت نور و شهدای مقابله با داعش و تکفیری‌ها و شهدای مدافع حرم برای ابدی بودن انقلاب لازم است و وجود 2 میلیون بسیجی در سوریه و بیش از 6 میلیون رزمنده در عراق نشان می‌دهد که این نسل جز تابعین و انصار جمهوری اسلامی هستند و راهشان درست بوده است.

میرمرشدی اذعان کرد: سیاست‌گذاران آمریکایی می‌گویند ترامپ دیوانه است و باید از او بترسید؛ برای اثبات دیوانگی او هم 60 موشک را به فرودگاه پرتاب می‌کنند تا بگویند ایرانیان به هوش باشید که اگر دل به آمریکا نبندید به سمت شما هم موشک می‌فرستیم.

وی تأکید کرد: در انتخابات اردیبهشت‌ماه، مردم با حضور خود در عرصه رأی‌گیری اثبات می‌کنند که دیوانگی ترامپ ما را نمی‌لرزاند و آمریکا نمی‌تواند غلطی بکند.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه یادآور شد: کشور از فتنه‌هایی که لیبرال‌ها به وجود آورده‌اند درس عبرت گرفته است و خط قرمزها را گم نمی‌کند چرا که با آرمان‌های خود پیمان خون بسته است تا پرچم این کشور را به دست امام زمان برساند.

میرمرشدی در پایان گفت: انتخابات امسال اثبات می‌کند که خانواده شهدا میدان‌داری عظیم خود را در حفظ و پاسداشت آرمان‌های انقلاب انجام می‌دهند و این همان چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها