بوشهرـ مراسم جشن مولود کعبه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۳۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲


به گزارش خبر گزاری بسیج  از بوشهر، مراسم جشن مولود کعبه در سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

حسین حیدری مسئول روابط عموم و تبلیغات ناحیه بوشهر در این مراسم با تبریک ایام، گفت: براساس تقویم روز ولادت امیرالمومنین(ع) به عنوان روز پدر و مرد نامگذاری شده است که باید این روز را با خصوصیات پدری گرامی بداریم.

حیدری اظهار کرد:  در روز ولادت مولود کعبه علاوه بر اینکه جشن های بزرگی برگزار می کنیم دیدارهایی با پدران داشته باشیم و از زحماتی که برای آینده فرزندان کشیده اند قدردانی و تشکر ویژه ای فراتر از گذشته داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی ناحیه بوشهر افزود: حضرت امیر المومنین امام علی (ع) اولین پیشوای شیعیان است که در سیزدهم رجب المرجب سال 30 عام الفیل در خانه کعبه در مکه مکرمه متولد و در 2 رمضان سال 40 هجری قمری در مسجد کوفه توسط ابن ملجم مرادی به شهادت رسید .

در این مراسم حبیب اکبری مداح اهل بیت چند دقیقه ای به مدیحه سرایی در وصف آقا امیر المو منین حضرت علی ابن ابی طالب پرداخت .

به همین منظور این روز بزرگ برنامه هایی مانند برگزاری جشن ولادت، مولودی خوانی، پیاده روی خانوادگی و غیره در شهرستان بوشهر برگزار شد./انتهای پیام

ارسال نظرات