کد خبر: ۸۸۴۶۱۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰


طرح صبحانه رایگان در یکی از مدارس ابتدایی شهرستان ابهرتوسط مدیرمحترم مدرسه سرکار خانم نجمه غلامی(مربی صالحین بسیج فرهنگیان) وهمکاران محترمشان در سال تحصیلی 95-96اجرایی شده که با توجه به مهم بودن وعده صبحانه که دانش آموزان به صورت دسته جمعی میل میکنند ، دیگر دانش آموزان نیز به خوردن صبحانه ترغیب و تشویق می شوند بدین صورتکه : در اولین ساعت تفریح (8:30 ) در شیفت های صبح با تکه های نان بربری تازه وپنیر پاستوریزه به پذیرایی از دانش آموزان عزیز پرداخته می شود .

همه دانش آموزانی که به هردلیلی صبحانه میل نکرده اند میتوانند از لقمه ها استفاده نموده . که می توان گفت بین دانش آموزان از استقبال ویژه برخوردار شده است.

بر اساس نظرسنجی های انجام شده از دانش آموزان  و اولیای ایشان این نتیجه حاصل شد که ؛ دانش آموزان از وعده صبحانه در کنار دوستان خود و به صورت دسته جمعی استقبال بیشتری می کنند، حتی اگر در منزل میلی به صبحا نه نداشته باشند  .

. طرح صبحانه رایگان نه  بخاطر تقدیر و نه بخاطر مطرح شدن انجام می شود. بلکه فقط دغدغه آسیب تغذیه ای و پیامدهای آموزشی ، پرورشی ، بهداشتی ، فرهنگی و... دانش آموزان عزیزبوده است .


ارسال نظرات