مشاور ورزش وجوانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دونده بسیجی سیستان و بلوچستان در مسابقات بین المملی تهران به مقام هفتم دست یافت
کد خبر: ۸۸۴۶۰۷۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
عباس شیبک در گفتگو باخبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ابراز داشت: سروان پاسدارحسینعلی شیخ لنگی توانست در مسابقات دو میدانی آزاد تهران در بین ۷۰۰ دونده با کسب مقام هفتم افتخارآفرین شد.
وی افزود: اولین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی مارتون باحضور پنجاه کشور به مسافت ۴۲ و ۱۹۵ متر در تهران در روز ۱۸ فروردین ماه برگزار شد که در این راستا سروان پاسدار حسینعلی شیخ لنگی تنها نماینده استان سیستان وبلوچستان توانست مقام هفتم را کسب کند.
شیبک با بیان اینکه، این دوره از مسابقات آزاد مارتون برای اولین بار در ایران و در تهران برگزار شد تصریح کرد: حسینعلی شیخ لنگی عضو تیم ملی نیروهای مسلح ایران اعزامی به بازی های ارتشهای جهان درسال گذشته نیز بوده است.
مشاور ورزش وجوانان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ابراز داشت: جوانان سیستان و بلوچستان از استعدادهای بیشماری سرشار هستند که در صورت شناخت و به کارگیری از این ظرفیت ها به طور حتم چهره دیگری از این استان به نمایش خواهد آمد.
شیبک در پایان گفت: ورزش یکی از نیازهای اصلی امروز سیستان و بلوچستان به شمار می رود که در صورت توجه به آن شاهد کاهش بسیاری از مسائل در جامعه به ویژه اعتیاد خواهیم بود که در این راستا امیدواریم خانواده ها و همچنین مسولان نسبت به این مسئله بیش از پیش توجه نشان دهند تا سلامت روح و جسم در منطقه افزایش یابد

ارسال نظرات