مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرکرد:
حجت الاسلام اسماعیل زمانپور گفت: جوانان باید از اعتکاف جهت خودسازی و تقرب به درگاه الهی بهره لازم را ببرند.
کد خبر: ۸۸۴۶۰۴۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب گفت: ماه رجب المرجب، ماه زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه زلال دل و ماه اعتکاف است.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور ادامه داد: در اوقات اعتکاف باید به عبادت حضرت حق پرداخت و خود را برای برای حضور در پیشگاه خدای مهربان آماده کرد.

وی افزود: در فضیلت اعتکاف همین بس که معادل طواف کعبه و همتای رکوع و سجود است.

زمانپور با اشاره به حدیث نبوی گفت: معتکف همه گناهان را در بند می کشد و مانند کسی که همه خوبی ها را انجام داده است و به او پاداش و اجر داده می شود.

زمانپور در ادامه، اعتکاف را میثاقی دوباره با خالق یکتا دانست و گفت: در سه روز اعتکاف باید خود را برای حق تعالی خالص نمود و نامه اعمال خویش را مرور کرد و به فکر تدارک و جبران فرصت های الهی از دست رفته بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در پایان با اشاره به آیه 25 سوره بقره گفت: اعتکاف فرصتی مناسب است تا انسانی که در پیچ و خم های مادیات غرق شده، خود را بازیابد و از خدا بخواهد او را در راه راست ثابت قدم نگه دارد. و در فضیلت اعتکاف همین بس که معادل طواف کعبه و همتای رکوع و سجود است.

ارسال نظرات