خبرهای داغ:
محمدرضا شمسي با بيان سرانه ورزشي 67 صدم متر مربع براي هر نفر گلپايگاني،اين فضا را مطلوب خواند و از موفقيت ورزش شهرستان در استان و كشور خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۵۹
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل از پايگاه خبري دیار عالمان ،رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی ایده آل برای هر نفر یک متر مربع است گفت : این رقم برای هر نفر در گلپایگان ۶۷ صدم متر مربع می باشد که فضای قابل قبولی به حساب می آید.

محمد رضا شمسی تصریح کرد : ۵۳ صدم متر مربع از این میزان فضا روباز و ۱۴ صدم متر مربع سرپوشیده است.

وی افزود : وجود سالن های تربیت بدنی در آموزش و پرورش، شهداي بسیج، اداره کار و باعث شده که جوانان شهرستان بتوانند به سهولت به سالن های ورزشی دسترسی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان با تاکید بر اینکه ورزش باید در سبد خانوار خانواده ها قرار گیرد گفت: انجام ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح پارک های گلپایگان از جمله برنامه هایی است که به دنبال اجرایی شدن آن در سال جدید هستیم.

شمسی خاطر نشان کرد: سال گذشته از ۴۴۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی، ۱۵۰ میلیون تومان برای زمین چمن گوگد، ۵۰ میلیون تومان برای زورخانه گوگد، ۱۵۰ میلیون تومان برای سالن امام علی (ع) و ۱۲۰ میلیون تومان صرف تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شد.

وی با اشاره به حل مشکل انشعاب آب و گاز سالن انقلاب گفت: خوشبختانه با کمک هیئت کاراته و خیران و حمایت شورای اسلامی شهر گوگد این سالن از امسال در همه فصول قابل استفاده خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد : سند پناهگاه چشمه خضر با پیگیری های هیئت کوهنوردی و همکاری مسئولان به زودی به نام تربیت بدنی خواهد شد.

شمسی با بیان اینکه پیست کورس سوارکاری با فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر در سعیدآباد قابل استفاده است افزود : موافقت های اولیه برای ساخت پیست اسب سواری استاندارد در منطقه گلشهر صورت گرفته است.

شمسی تصریح کرد : رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، بدنسازی و مسابقات سبک رکوردهای ورزشی توانسته اند در استان مقام های قهرمانی به دست آورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان اظهار کرد : سال گذشته پنج نفر از ورزشکاران شهرستان در رشته های والیبال، فوتبال، بسکتبال، کاراته و کشتی به تیم ملی دعوت شدند.۲۱ نفر از ورزشکاران ما نیز به تیم های مختلف استان دعوت شده اند .

وی عنوان کرد : ۳۶ رشته ورزشی در رده های سنی مختلف در گلپایگان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد : رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، بدنسازی و مسابقات سبک رکوردهای ورزشی توانسته اند در استان مقام های قهرمانی به دست آورند.

شمسی گفت : سال گذشته توانستیم میزبانی ۵۰ مسابقه ورزشی را در گلپایگان داشته باشیم.

وی اضافه کرد : همچنین ۳۰ اعزام به صورت تیمی به شهرهای مختلف کشور داشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان بیان کرد : برگزاری همایش های پیاده روی و کوهنوردی در بخش های بانوان و خانوادگی و همچنین اعزام دوچرخه سواران به مشهد مقدس از جمله برنامه هایی بود که در سال گذشته انجام شد.

شمسی تصریح کرد : ما توانستیم در سالی که گذشت ۱۰ دوره آموزشی در رشته های فوتبال، والیبال، دو و میدانی، نجات غریق، آمادگی جسمانی و داوری فوتسال و ژیمناستیک برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۰ گروه کوهنوردی در شهرستان گلپایگان فعالیت می کنند افزود : دو گروه از این تعداد تنها مختص به بانوان و بقیه خانوادگی و یا مخصوص آقایان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان عنوان کرد : تشکیل اتاق فکر، کانون پیشکسوتان و خیرین و میزبانی مسابقات بزرگ کارهایی است که به دنبال اجرایی شدن آن در سال جدید هستیم.

شمسی با اشاره به اینکه همه پیشرفت های ورزشی گلپایگان را مدیون همکاری مسئولان شهرستان هستیم اضافه کرد : همه در جهت پیش برد ورزش شهرستان تلاش می کنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها