فرماندار شهرستان ری در مراسم افتتاح مرکز دیالیز شهدای شهرری:
خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ری در آئین افتتاح مرکز دیالیز شهدای شهرری تاکید کرد: مسئولان نباید فقط موقع انتخابات مردم را ببینند و آنها را ترغیب به مشارکت در رای دادن کنند، بلکه همواره باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۱۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور، با بیان اینکه خدمت به مردم نه دولتی و نه حکومتی است، خاطر نشان کرد: جمعی از خیرین نیک اندیش با کمک هم اقدام به ساخت فضاهایی برای رفاه حال مردم می کنند که نام آنها همیشه ماندگار خواهد بود. وی با گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله فیروزآبادی، اظهار داشت: هر کسی وارد بیمارستان فیروزآبادی که آن مرحوم ساخته است، می شود از او به نیکی یاد می کند چرا که او کار ارزشمندی کرده است.

جمالی پور، تجلیل از خدمت گزارانی که سال های عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم کرده اند را کار پسندیده ای دانست و افزود: نام خیرین با انجام کارهای عام المنفعه جاودانه می شود و ثواب کار نیک آنان تا ابد برای آنها ماندگار خواهد بود.  

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بروکراسی های اداری و قوانین دست و پا گیر   که موجب کند شدن اقدامات خیرین در خدمت رسانی به مردم می شود، از نگاه های فردی و انحصار طلبی های برخی از مسئولان انتقاد کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات موجود بر سر راه خیرین که می خواهند باری از بار دولت و مشکلات جامعه بر دارند، بکار می گیرد.

 وی خطاب به مدیران و مسئولان شهرستان ری، تاکید کرد: هیچ کس حق مانع تراشی در مسیر توسعه شهرستان و کسانی که هدف خدمت رسانی به مردم را دارند، ندارد و با اینگونه افراد به شدت برخورد می شود.  

  وی با تاکید بر بازنگری در قوانین به منظور رفع موانع موجود در سر راه خیرین، اظهار داشت: افرادی که آگاهانه و یا نا آگاهانه سد راه توسعه کشور و رفاه مردم می شوند باید حذف شوند.

جمالی پور تصریح کرد: دستگاه های دولتی و متولیان امور شهری باید بستر حضور خیرین در اجرای پروژه های مختلف در جامعه را فراهم کنند تا فرهنگ نوعدوستی و کمک به دیگران ترویج شود.

ارسال نظرات