مراسم معنوی اعتکاف در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، امامزاده ها، بقعه های متبرکه و مساجد منطقه 20 برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از مشارکت مدیریت شهری برای برپایی مراسم معنوی اعتکاف در امامزاده ها، بقعه های متبرکه و مساجد این منطقه جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۹۱۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی، با بیان این مطلب گفت: به مناسبت ایام البیض، مراسم معنوی اعتکاف در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده ها، بقعه های متبرکه و مساجد منطقه 20 برگزار می شود که مدیریت شهری نیز محیط پیرامونی، مسیرهای دسترسی و همچنین فضای داخلی 48 مسجد این منطقه را برای برپایی این مراسم آماده کرده است.

مسلمی افزود: علاوه بر آماده سازی محیطی، ویژه برنامه های فرهنگی و آموزشی نیز در قالب توزیع اقلام فرهنگی، ارائه آموزش های شهروندی، برپایی مسابقه های فرهنگی در مساجد منتخب ویژه معتکفین تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی مدیریت شهری به قشر دانش آموزی اختصاص دارد،  ادامه داد: مراسم اعتکاف دانش آموزی در مساجد امام محمد باقر(ع) و امیرالمومنین(ع) برگزار می شود که همراه با برنامه های فرهنگی و مذهبی متناسب با سن و روحیه آنها است تا بهره کامل از این مراسم معنوی را ببرند.

معاون شهردار منطقه 20 به برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رجب نیز اشاره کرد و یادآور شد:  ده ها برنامه ارزشی و فرهنگی با محوریت ترویج سبک زندگی نبوی و علوی نیز همزمان با این ایام در مساجد و سراهای محله ویژه شهروندان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار