بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج:

دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از استاندار برای حضور در این دانشگاه/دستاورد های ملموس دولت را برای مردم نام ببرید

کد خبر: ۸۸۴۵۹۰۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج بعد از سخنرانی حاشیه برانگیز استاندار استان در جمع روئسای دانشگاه ها با این بیان که " گزارش‌دهی و اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد دولت کم است و وظیفه دستگاه‌ها است که نسبت به اطلاع‌رسانی اقدام کند" با ارسال نامه ای به این مقام مسئول اعلام کرد: رسما و کتبا از شما دعوت می نماییم تا با حضور در دانشگاه یاسوج دستاوردهای ملموس دولت برای مردم را ذکر بفرمایید.

متن نامه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم


استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد


جناب آقای دکتر خادمی


سلام علیکم


پیشاپیش فرارسیدن اعیاد مبارک و پر خیر و برکت ماه های رجب و شعبان را تبریک عرض می کنیم.
جناب آقای استاندار، این همه عجله در تبلیغات و دستورات انتخاباتی از طرف مجریان انتخابات جای بسی تأمل دارد ولی از طرفی این دغدغه شما برای جلوگیری از افراطی گری را مایه مسرت می دانیم.
لذا رسما و کتبا از شما دعوت می نماییم تا با حضور در دانشگاه یاسوج دستاوردهای ملموس دولت برای مردم را ذکر بفرمایید، شاید پاسخگوی دانشجویان، منتقدین و آنان که شما افراطی و بی سواد می دانید و می خوانید باشید.
هرچند جناب آقای دکتر خادمی، ما دانشجویان عملکرد شما را به عنوان نماینده ی دولت تدبیر و امید می دانیم، الا أی حال کوتاه عرض کنیم که ضمن تبیین و روشن سازی اقدامات دولت، با حضور در بین دانشجویان، عملکرد و دستاوردهای بزرگ استانداری را شرح دهید و بفرمایید برای اشتغال جوانان، محرومیت زدایی، عملی شدن سیاست های اقتصادمقاومتی و.... چه اقداماتی انجام داده اید؟

ارسال نظرات