شهیدان‌ هر کدام به تنهایی یک هنرمند به تمام معنا بودند و هر یک به نحوی در صحنه روزگار هنرمندی کردند.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۴۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مراسم روز بسیج هنرمندان، سالروز شهادت مرتضی آوینی و میلاد حضرت علی (ع) با اشاره به شخصیت و مقام شهید مرتضی آوینی گفت: شهید آوینی در راه رضای خدا قلم می‌زد و این شهید یک‌ فرمانده توانا ومتخصص در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشورمان بود.

سردار جهانبخش کرمی افزود: بزرگترین پاداش را خدا به شهید آوینی عطا کرده و توفیق شهادت را به او عنایت کرد.

وی با اشاره به قلم زیبای شهید آوینی، اظهار داشت: شهید آوینی مطالب بسیار زیبایی نوشتند و همه مطالب آن شهید بزرگوار در جامعه امروز قابل استفاده است.

جهانبخش کرمی در ادامه تصریح کرد: شهید آوینی بعد از عملیات غرور آفرین والفجر هشت خدمت مقام‌ معظم رهبری شرفیاب شد و روایت فتح را با فداکاری ملت ایران‌ و شهدا را به تصویر کشیده و راه اندازی نمود.

وی با گرامیداشت سالروز شهید صیاد شیرازی گفت: صیاد شیرازی صیاد دلها، یک فرمانده به تمام‌ معنا، ولایی و مجاهد خستگی ناپذیر بود که منافقان آن فرمانده والا مقام را به شهادت رساندند و مقام این شهید بزرگوار به قدری بالا بود که مقام معظم رهبری بر پیکر ایشان بوسه زدند.

سردار کرمی به هنرمند بودن شهیدان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: شهیدان‌ هر کدام به تنهایی یک هنرمند به تمام معنا بودند و هر یک به نحوی در صحنه روزگار هنرمندی کردند وآن را به تصویر کشیده اند.

ارسال نظرات