دانشگاه یاسوج در سال گذشته رتبه 14 را میان دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس دانشگاه یاسوج با بیان برخی از دستاوردهای این دانشگاه  در سال گذشته گفت: دانشگاه یاسوج موفقیت‌های ارزنده‌ای را در سال گذشته در بخش های مختلف به دست آورد.
دکتر محمودرضا رحیمی افزود: از مهم‌ترین دستاوردهایی که در سال گذشته داشتیم صعود 10 پله‌ای این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جامع کشور بود به نحوی که از رتبه 24 به رتبه 14 کشور ارتقا یافتیم.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در جشنواره نهم و دهم برترین فناوری نانو رتبه 18 را به خود اختصاص دادیم و همچنین بر اساس شاخص‌های اثربخشی جز یک درصد دانشگاه‌های برتر جهان شدیم.
دکتر محمودرضا رحیمی افزود: در جشنواره برترین‌های فناوری کشور یکی از 5 فناور برتر کشور از اساتید دانشگاه یاسوج بود و همچنین در جشنواره فارابی هم پژوهشگر برتر داشتیم.
رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: عضو هیأت علمی ریاضی این دانشگاه نیز جز برترین‌ها شد و یکی دیگر از اساتید دانشگاه یاسوج به عنوان شیمیدان جوان برتر کشور معرفی شد.
دکتر محمودرضا رحیمی با بیان اینکه راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان را پیگیری کردیم که به زودی افتتاح خواهد شد افزود: مرکز رشد دانشگاه نیز فعال شد که در حال حاضر تعداد 33 واحد فن‌آور دارد.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: از دیگر کارهای مهم این بود که از فضاهای دانشگاه به بهترین نحو استفاده کردیم و خوابگاه‌های خودگران حذف شدند و هزینه‌ها با این کار بسیار پایین آمد.
ارسال نظرات