خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شرق اصفهان از برگزاری طرح پیوند آسمانی در سال جاری با هدف حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۴۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مسئول بسیج جامعه زنان کشور در گفتگویی با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی در شرق اصفهان گفت: اجرای این طرح در زمینه محرومیت زدایی توسط سپاه انجام شد تا بتوان با شناسایی خانواده های نیازمند کمکی در خصوص شکل گرفتن ازدواج دختران و پسران دم بخت صورت گیرد.

لیلا امینی با اشاره به اینکه همه این تسهیلات با حفظ عزت و کرامت خانواده ها تحویل آنها می شود، اظهار کرد: جهیزیه هایی توسط سپاه تهیه و به خانواده های نیازمند که توسط حوزه های بسیج معرفی شده اند تعلق می گیرد تا بتوان قدمی در جهت شکل گیری زندگی برای دخترانی که چند سال به دلیل نداشتن جهیزیه عقد هستند، برداشت.

وی افزود: تا کنون 10 جهیزیه به حوزه هایی که درخواست دریافت جهیزیه را داشتند تحویل شده است تا بتوان به تمام خانواده های جامعه هدف لوازم مربوطه ارسال شود.

امینی بیان کرد: حوزه ها ضمن شناسایی واجدان شرایط دریافت جهیزیه و تسهیلات ازدواج و معرفی آنها می توانند با پرداخت مبلغی که توسط خانواده ها و یا خیرین دریافت کرده اند، اقدام به تهیه کالاهای اساسی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه، جارو برقی، گاز و پتو کنند.

وی متذکر شد: ترویج ازدواج آسان باید مد نظر قرار گیرد و روحانیت و همچنین اساتید در برنامه های خود این نکته را یادآور شوند تا ازدواج در سایه برخی تجمل گرایی ها کم رنگ نشود.

مسئول بسیج جامعه زنان، اقدام سپاه در تهیه و توزیع جهیزیه را به نوعی حرکت در جهت شعار سال و تشویق به خرید کالای ایرانی مطرح کرد.

انتهای پیام/ شجاعی
ارسال نظرات
پر بیننده ها