عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
تربتی گفت: ما پتانسیل تولیدات کالاهای استراتژیک در کشور را داریم؛علی رغم آنکه کشاورزان خوب مورد حمایت قرار نمی گیرند و به موقع مطالباتشان پرداخت نمی شود اما کشاورزان در بخش تولید ایثارگری خوبی نشان دادند.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۴۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱

نورمحمد تربتی نژاد عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به میزان وعدم حمایت دولت از تولیدات کشاورزی گفت: ما پتانسیل و ظرفیت تولیدات کالاهای استراتژیک در کشور را داریم.

وی افزود: علی رغم آنکه کشاورزان خوب مورد حمایت قرار نمی گیرند و به موقع مطالباتشان پرداخت نمی شود اما کشاورزان در بخش تولید ایثارگری خوبی نشان دادند و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر ما بتوانیم حمایت های درستی از کشاورزان داشته باشیم در بخش تولید موفق ظاهر خواهیم شد همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند جلوی واردات کالاهای خارجی گرفته شود؛ باید به بخش داخلی توجه بیشتری شود.

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: اگر تولیدات کشاورزی به همین شکل ادامه پیدا کند و دولت هم هدف منداز تولید کشاورزی حمایت کند در سال جاری و سنوات آینده وضعیت بهتری را خواهیم داشت.

ارسال نظرات