در سالگرد شهادت صیاد شیرازی مطرح می‌شود؛
دفاع از منافقین جنایتکاری که دستشان به خون پاره های تن ملت آلوده شده است، راه مناسبی برای چنگ انداختن به چهره رقیب برجسته انتخابات و تخریب وی نیست.
کد خبر: ۸۸۴۵۷۳۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹


1 . چند هفته ای بیشتر به موعد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده است و تحرکات انتخاباتی افراد و گروه های سیاسی به تدریج شفاف تر می شود. مردم هم آرایش سیاسی گروه ها و مواضع و رویکردهای نامزدهای قطعی و احتمالی را رصد می کنند تا بتوانند نامزد مورد نظر خود را برگزینند. طبیعی است هر چه به زمان آغاز رسمی تبلیغات و سپس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک تر می شویم، بر شدت فعالیت ها و اظهارنظرهای سیاسی شخصیت ها و گروه ها و رسانه ها افزوده می شود و آن ها می کوشند تا اذهان را به سمت خود معطوف کنند.

2 . در این میان اما طیفی خاص با سوابقی غیرقابل دفاع در عرصه رقابت و کارنامه ای دردآور از قلب واقعیت ها می کوشد تا با گل آلود کردن آب، به اصطیاد ماهی مقصود بپردازد. اینان برای رسیدن به مطامع دنیوی ابایی از زیرپاگذشاتن برخی بدیهیات روشن اخلاقی و آرمانی و حتی واضحات ملی هم ندارند. نمونه آن را می توان این روزها از تخریب های ناجوانمردانه ضد یکی از نامزدهای محترم انتخابات پیش رو به تماشا نشست؛ تخریب هایی که چاشنی آن حتی زیرپاگذاشتن برخی محکمات قطعی است؛ محکماتی از جنس برخورد بی ملاحظه با براندازان؛ براندازانی از جنس گروهک تروریستی منافقین؛ همان کسانی که بیگناهان بسیاری را ناجوانمردانه به خاک و خون کشیدند تا به زعم باطل خود، نظام اسلامی برآمده از اراده ملت را براندازند و در این راه حتی از دست یازیدن به شنیع ترین جنایات هم دریغ نکردند؛ جنایاتی از نوع شکنجه های قرون وسطایی و حتی زنده به گورکردن پاسداران.

3 . امروز21 فروردین سالگرد شهادت یکی از فرزندان برومند انقلاب است؛ سپهبد شهید صیاد شیرازی. همو که بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) در پيامي در تاريخ 11 مرداد 1365 شهادت دادند كه «با تعهد کامل به اسلام در طول دفاع مقدس از هیچ خدمتی خودداری نکرده است.» و رهبر فرزانه انقلاب او را «امير سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداكار دين و قرآن، نظامى مؤمن و پارسا و پرهيزكار» نامیدند؛ همو که عارف نامدار معاصر مرحوم آیت الله العظمی بهاءالدینی(ره) فرموده بود «آقای صیاد یک روحانی است که یک مشت روحانی را به دور خود جمع کرده است» و به طلاب توصیه کرده بود: «بروید از صیاد شیرازی درس زندگی بگیرید. اگر صیاد شیرازی شدید، هم دنیا را دارید و هم آخرت را.»

4 . دفاع از منافقین جنایتکاری که دستشان به خون پاره های تن ملت آلوده شده است، راه مناسبی برای چنگ انداختن به چهره رقیب برجسته انتخابات و تخریب وی نیست. خوشبختانه عموم جامعه به چنان سطحی از بلوغ سیاسی دست یافته اند که بتوانند سره را از ناسره و شیفته خدمت را از تشنگان قدرت تمییز دهند و ماهیت واقعی دفاع کنندگان از منافقین را دریابند؛ هر چند دفاع از این جرثومه های جنایت و اسلاف داعش، در پوشش های دروغین فریبنده انجام شود. کسانی که این روزها با هدف تخریب یکی از نامزدهای موجه انتخابات پیش رو، نقش وی در اعدام منافقین را علم کرده اند، باید بدانند – و البته نیک می دانند- که اگر نبود قاطعیت و صلابت آن روز در مجازات منافقین، امروز لاجرم نوامیسمان را زیر چکمه های چپاول و تعدی داعش و داعشیان به نظاره می نشستیم. در این باره گفتنی ها بسیار است.

نویسنده: مرتضی نیک اندیش

ارسال نظرات