معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد

بهره‌مندی 11 هزار و 918 مددجو از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته 11 هزار و 918 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رمضانعلی جلالی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به نقش آموزش‌های مهارتی در توانمندسازی مددجویان گفت: آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی آنها در حرفه‌های گوناگون، دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی شده است.

وی افزود:توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت از رویکردهای مهم کمیته امداد است و مهمترین راهکار توانمندسازی خانواده‌ها ایجاد اشتغال برای آنها است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: سال گذشته 11 هزار و 918 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های فنی‌و حرفه‌ای بهره‌مند شدند که مبلغ هفت میلیاردو 519 میلیون ریال برای این دوره‌های اموزشی صرف شده است.

جلالی ادامه داد: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می‌توانند برای ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

وی افزود: آموزش صحیح و حرفه‌آموزی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار بوده که با همکاری سازمان‌ها و اساتید مجرب فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت با فراگیری از آموزش‌های مهارتی علاوه بر اینکه زمینه اشتغال خود را فراهم می کنند می‌توانند زمینه‌های توانمندی دیگران را نیز فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار