مسئول بسیج مداحان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
فراهانی گفت: بین تمام اولیاء الله اعم از پیامبران و اولیاء و ائمه معصومین به قول شیعیان تنها کسی که در کعبه ولادت یافت مولای متقیان علی (ع) بود و این فضیلت منحصر به وجود ایشان است.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۶۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
فراهانی مسئول بسیج مداحان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حضرت رسول(ص) در فرازی از خطبه غدیریه خطاب به مردم می فرمایند فضیلت های امیر المومنین که خداوند در قرآن ذکر فرمودند به قدری زیاد است که در یک خطبه نمی توان برشمرد.

وی افزود: آیاتی از قرآن مثل آیه تطهیر و ولایت در مورد فضائل حضرت علی (ع) است. بین تمام اولیاء الله اعم از پیامبران و واولیاء و ائمه معصومین به قول شیعیان تنها کسی که در کعبه ولادت یافت مولای متقیان علی (ع) بود و این فضیلت منحصر به وجود ایشان است و در محراب عبادت هم ایشان به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج مداحان تصریح کرد: خلیفه دوم هفتاد مرتبه گفته اگر علی (ع) نبود من هلاک می شدم و این نشان می دهد که در دوره خلفا هم نقش ایشان حساس و بی نظیر بوده است.

فراهانی بیان داشت: حضرت علی (ع ) در دوره نبوت نیز در موقعیت های مختلف همچون لیله المبیت جان پیامبر اسلام (ص) رانجات دادند و از 27 غزوه پیامبر(ص) در 26 غزوه شرکت و دلاوری های بی نظیری داشتند.

ارسال نظرات