خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) مراسم جشنی در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور کارکنان و سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) که حسینیه این ناحیه برگزار شد، گفت: اعتکاف یک عمل تربیتی، معنوی و عرفانی است که هرچه آداب آن رعایت شود آثار بیشتری در پی خواهد داشت که باید در این ایام اخلاص، مداومت بر ذکر و نماز و تلاوت قرآن، پرهیز از امور دنیوی و ترک گناه، را معتکفین رعایت کنند.

وی افزود: کسی که مدتی برخلاف خواست درونی خویش، خود را در محلی حبس و از بسیاری از امور مانند حرف زدن که بطور طبیعی تمایل به آن ها دارد پرهیز کند خود به خود تمرینی است که انسان را از خواهش های نفسانی دیگر اجتناب کند و او را از گناه با می دارد.
عدالتی شربیانی در ادامه با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی(ع)، عنوان کرد: آن امام بزرگوار عدالت علوی را برای جهانیان به ارمغان آورده و مژده آور راستین عدل و آرمان والای عدالت اجتماعی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه در قرآن آیه هایی در مورد امام علی(ع) نازل شده است، افزود: این امر نشان دهنده مقام و منزلت آن حضرت در نزد پروردگار عالمیان است و باید سیره و شخصیت آن امام بزرگوار را از دیدگاه قرآن، از نگاه نبی مکرم اسلام(ص) و از دیدگاه خود آن حضرت مورد بررسی و مطالعه قرار داده تا به درستی بشناسیم.

این مراسم با مولودی خوانی برادر ابراهیم یرلی در وصف امیر مومنان علی (ع) ادامه یافت.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها