فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

برای سپاه در هیچ عرصه‌ای بن‌بست وجود ندارد

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران سپاه در زمینه‌های مختلف در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۲۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری امروز در نشست بصیرتی کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، اظهار داشت: امروز سپاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به عنوان حرکت انقلابی و مقاومتی مطرح بوده و به یک الگوی فرامنطقه‌ای و نماد دفاع از مظلومان جهان تبدیل شده است.

صفری با بیان اینکه پاسداران با انگیزه بالای معنوی و تخصص‌های مختلف در همه عرصه‌ها حضوری فعال و پویا دارند، ادامه داد: سپاه و بسیج بر پایه مردمی و در حمایت از اصول، سیاست‌ها و راهبردهای نظام اسلامی شکل گرفته و نخواهد گذاشت بر این اصول خدشه‌ای وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون سپاه در این مسیر مستحکم و استوار ایستاده و به وظایف خود به خوبی و با تمام قدرت عمل کرده است، افزود: اصلا فلسفه بوجود آمدن سپاه دفاع و حفاظت از انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های آن است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر تمام برنامه‌های فرهنگی سپاه با رویکرد معنویت‌افزایی در سپاه و جامعه دنبال می‌شود، تصریح کرد: سپاه رسالت معنویت‌افزایی را در مجموعه خود و جامعه دنبال کرده همچنانکه رسالت بسیج با توجه به تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری افزایش بصیرت و معرفت و تربیت است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی تلاشگران سپاه در زمینه‌های مختلف در هیچ عرصه‌ای برای سپاه بن‌بستی وجود ندارد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مسائل سوریه پرداخت و گفت: با توجه به شکست‌های پی در پی گروه‌های تکفیری در منطقه، آمریکا با حمله خود به سوریه می‌خواهد منطقه امن این گروه‌ها را بازیابی کند.

وی با بیان اینکه آمریکا باید به فکر مشکلات و معظلات مردم و کشور خود باشد، خاطرنشان کرد: این اقدام سخیفانه آمریکا امیدهای گروه‌های تروریستی در این کشور را تازه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار