جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج گفت:اهمیت هفته هنر به مناسبت سالگرد شهادت شهید نشان‌دهنده جایگاه هنر و هنرمندان انقلاب اسلامی در طراز شهداء است.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۹۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان بهزادی شامگاه یکشنبه در گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و تجلیل از هنرمندان بسیجی استان که با همکاری و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان و حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید مرتضی آوینی اظهار کرد: جایگاه هنر در نظام اسلامی جایگاهی بسیار رفیع و مهم است.

وی تصریح کرد: خواسته نظام اسلامی از هنر و هنرمندان تلاش در راستای تربیت نیروهایی در طراز جامعه اسلامی است.

 

وی در بیان خواسته نظام اسلامی از هنر تصریح کرد: خواسته نظام اسلامی از هنر و هنرمندان تلاش در راستای تربیت نیروهایی در طراز جامعه اسلامی است.


جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج در بیان اهیمت هنر در نظام اسلامی، اظهار کرد: از دیگر نشانه‌های اهمیت هنر قرار دادن هفته هنر دبه مناسبت سالگرد شهادت یک شهید است که نشان‌دهنده جایگاه هنر و هنرمندان انقلاب اسلامی در طراز شهداء است.


وی خاطرنشان کرد: تربیت نیروهایی در طراز انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی توسط هنرمندان با استفاده از ابزار هنر مهم‌ترین وظیفه و رسالت هنرمندان انقلاب اسلامی است.

بهزادی با اشاره به تلاش دشمنان در راستای تضعیف بنیه های نظام اسلامی گفت: امروز دشمنان ولایتمداری مردم را مورد هدف قرار داده‌اند تا از این طریق در صف انقلاب رخنه کنند که وظیفه هنرمندان تقویت روحیه ولایتمداری مردم ولایت‌مدار و نسل‌های جوان است.






ارسال نظرات