خبرهای داغ:
عضو شورای شهر قزوین در خصوص ایت الله باریک بین گفت: ایشان با توجه به مجاهدت بی نظیر در راه خدا و انقلاب و تقدیم فرزند ش به آرمانمهای مکتب عاشورا بی شک به مهمانی فرزند شهیدش رفت و با شهدا محشور خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۹۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

حسین صلح جو در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بیج در قزوین،  با ذکر خاطره ای از آـیت الله باریک بین گفت: در پاسگاه زید و قبل از عملیات رمضان  این عاتلم وارسته را دیدیم که با لباس رزم از ماشین پیاده شدند و به دیدار رزمندگان آمدند وقتی از وی درخواست کردیم که شما بایستید تا بچه های عملیات به دیدن شما بیایند ایشان مانع شدند و گفتند باید دست این جوانان و مردان خطر را بوسید این ها انقلاب را نگه داشتند همه ما باید در برابرشان خاضع و فروتن باشیم.

عضوی شورای شهر در ادامه افزود: این رفتار عالم فقید برای من بسیار جالب بود که خود ایشان در همین انقلاب فرزندش هادی باریک بین را تقدیم انقلاب کرده بود و ازجان و مال و آبروی خود طبق سفارش قرآن برای اسلام مایه گذاشت.

صلح جو یاد آور شد: بیش از 50سال تدریس در حوزه های علمیه و طی مدارج بالای علمی از دیکر شاخصه های این روحانی فقید بود که با رفتنش به ملکوت همه مردم را در غم و اندوه فروبرد.خصوصیات بی نظیر مردمی بودن و مهربانی و دوری از حواشی و سرگرمی های دنیا و زاهدانه زندگی کردنباعث شد تا مردم این چنین درسوگ وی عزادار باشند.

عضو شورای شهر در پایان گفت: پس از انتصاب آیت الله عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان امید است که همه دوستان و شاگردان مرحوم آیت الله باریک بین با اتحاد و همدلی در کنار نماینده  ولی فقیه در استان باشیم تا بتوانیم در برابر مشکلات  به راهکار های خوبی در جهت منافع عمومی و کشور برسیم.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها