مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

لزوم تداوم آمادگی نیروهای مستقر در پایگاههای امداد ونجات جاده ای

باتوجه به اهمیت آمادگی نیروهای مستقر در پایگاههای امداد ونجات جاده ای ، برحفظ آمادگی نیروهای امداد ونجات ورعایت نظم و انضباط در پایگاهها باید همچنان تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جلسه تجلیل از نیروهای اجرایی طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: از تلاشهای شبانه روزی جوانان ،نجاتگران و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر استان که در طول اجرای طرح نوروزی با خلق صحنه های بدیع و بی نظیر خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی ، برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات هلال احمر ثبت و ضبط نمودند تقدیر و تشکر می نمایم .

شهرام میرزایی افزود : در استان زنجان جوانان و امدادگران خوب و دلسوزی وجود دارد و ما باید از توان این عزیزان در عرصه های مختلف استفاده کنیم .

وی اظهار داشت: باتوجه به اهمیت آمادگی نیروهای مستقر در پایگاههای امداد ونجات جاده ای ، برحفظ آمادگی نیروهای امداد ونجات ورعایت نظم و انضباط در پایگاهها باید همچنان تداوم داشته باشد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز ضمن مثبت خواندن و ضرورت ارزیابی طرح های نوروزی بر ارزیابی از فعالیتهای حوزه های مختلف جمعیت استان در طول سال تاکید کرد.

وی در ادامه به همکاری و همدلی کلیه نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت : این همکاری صمیمانه بین مدیران ، پرسنل و اعضای پرتلاش جمعیت هلال احمر استان زنجان در اجرای طرح امداد ونجات و طرح ایمنی و سلامت راهنمای نوروزی باعث شد تا در جلسه شورای اداری استان ، استاندارمحترم استان زنجان لوح سپاس و تقدیرویژه از جمعیت هلال احمر استان زنجان بعمل آورد .

گفتنی است، در این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به برگزاری جلسه مشترک معاونین امداد ونجات و امور جوانان و مسئولین امداد ونجات و جوانان شعب به صورت فصلی برای بررسی فعالیت های مختلف حوزه امداد ونجان و جوانان تاکید کردند .

دراین جلسه همکاران شرکت کننده در جلسه ، نقاط ضعف و قوت و همچنین پیشنهادات خود راپیرامون هرچه بهتر برگزارشدن طرح های نوروزی استان زنجان در سال 1397 را بیان کردند .

گفتنی است : در ادامه جلسه معاونین جوانان و امدادونجات ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح های ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و طرح ملی امدادونجات نوروزی نقطه نظرات خود راپیرامون جلسه بیان نمودند .

در پایان جلسه از کارشناسان حوزه امداد وجوانان جمعیت هلال احمر استان و مسئولین امداد و جوانان شعب ضمن با اهداء لوح سپاس هدیه ای تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار