خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در خصوص آیت الله باریک بین گفت: ایشان الگوی بی نظیر برای روحانیت قزوین بود که به جایگاه ابدیش سفر کرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۸۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

حجت الاسلام مجید تلخابی  ضمن تسلیت رحلت ایت الله باریک بین یار دیرین امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین  اظهار کرد: آیت الله باریک بین بسیار زاهدانه  و در کمال پارسایی زندگی کردند و با مردم بودن آیت الله باریک بین سبب شد  که امروز مردم این چنین برای بدرقه اش به خانه ابدی  وی را همراهی کنند.

وی گفت: تبلیغات زیادی شده است تا به  اذهان تزریق کنند بین مردم و روحانیت فاصله افتاده ولی با دیدن این شور عزاداران  به همگان ثابت شد که روحانیت تا زمانی که بین مردم و با مردم زندگی کند هیچ چیزی نمی تواند پیوند میان آنها را پاره کند.

عضو خبرگان رهبری  در ادامه افزود: با تمام تلاش ها و تفرقه افکنی ها ی دشمنان هرگز نتوانسته اند به اهداف خود نایل آیند و این یک پیام به روحانیت معزز دارد تا زمانیکه مردمی و الهی باشید هرگز مردم شما را تنها نخواهند گذاشت ومراسم تشییع آیت الله باریک بین گویای  این واقعیت است.

تلخابی در پایایان خاطر نشان کرد: ایشان الگوی بی نظیر برای روحانیت قزوین بود که به جایگاه ابدیش سفر کرد و همه  دوستداران این عالم فقید از مجاهدت های  وی الگو بگیرند تا در بین توده های مردم محبوب قلب ها واقع شوند.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها