خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آیت الله باریک بین با هوشمندی و تقوای مثال زدنی توانستند استان قزوین را از مسائل بسیاری عبور دهند و در بحران ها یک چراغ هدایت بودند.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۷۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید شاهرخی ضمن تسلیت درگذشت ایت الله باریک بین گفت: این عالم وارسته نقش بی بدیلی در نهضت مردم قزوین ایفا کردند و به عنوان یک چهره انقلابی توانستند در آن دوران سرنوشت ساز نقش ایفا کنند

وی در ادامه یاد آور شد: آیت الله باریک بین با هوشمندی و تقوای مثال زدنی  توانستند استان قزوین را از مسائل بسیاری عبور دهند و در بحران ها یک چراغ هدایت بودند.

وقتی از وی به عنوان پدر معنوی یاد می شود نشان دهنده جایگاه دلسوزانه این عالم فقید در بین مردم بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به شخصیت آیت الله باریک بین گفت: ایشان دارای بصیرت،تقوا و تواضع مثال زدنی بود و به عنوان چراغ راه باعث شده بود که مسولان و مردم در کنار هم و با هم  به کار و تلاش بپردازند و در همه زمینه ها و بن بست های مختلف در قزوین راه گشا و حلال مشکلات بودند. شخصیت این عالم فقید بی بدیل و تکرار نشدنی بوده و ضایعه بزرگی برای استان نخواهد شد

شاهرخی در پایان اظهار کرد: هر عالم که از دست می رود جامعه را با کمبود ظرفیتی مواجه می کند که سال ها زمان می برد تا آن را جبران کند.باید همه در مسیر و سیره خوبان  قرار بگیریم تا بتوانیم علاوه بر اخلاق مداری پیوند دوستی را هم تقویت کنیم.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها