جامعه بسیج هنرمندان با امام جمعه خلخال دیدار کردند

کد خبر: ۸۸۴۵۵۷۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، همزمان با 20 فروردین سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی که در تقویم ملی روز هنر انقلاب اسلامی نام گرفته اعضای بسیج هنرمندان شهرستان خلخال با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان خلخال در دیدار با امام جمعه خلخال با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری مطالبه گری را یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب از جامعه هنر و مردم عنوان و گفت: زبان هنر گزنده تر از زبان تحلیل است و باید هنرمندان انقلاب اسلامی که خود را رهرو شهید مرتضی آوینی می دانند در آرمان انقلاب استوار و همواره با نقش رنگین هنر در حمایت از انقلاب اسلامی و تعمیق ارزش های انقلاب کوشا باشند.
 
در این دیدار امام جمعه خلخال همچنین از ارگان های متولی حوزه فرهنگ و هنر خواست تا در حمایت از اصحاب قلم و هنر از ِآثار چاپ شده هنرمندان حمایت لازم را به کار گیرند.
 
وی با اشاره به هجمه دشمنان انقلاب و نظام گفت: دشمن از هنر در هر لحاظ استفاده می کند و هر وقت در نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلابی گری و تاثیرات آن مطرح است دشمنان سعی می کنند با زبان هنر ، طنز وسایر حوزه ها از اثرات آن بکاهند که باید هنرمند انقلاب اسلامی به مقابله با آن بپردازد.
 
در این همایش سید فریدون اصغری مسئولی بسیج هنرمندان خلخال نیز خواستار حمایت ارگان های فرهنگی از هنرمندان شد و گفت: هر ارگان و دستگاهی در بحث فرهنگ از اعتباراتی کم و یا بیشتر برخوردار است که با بهره گیری از این اعتبارات حوزه هنر و فرهنگ شهرستان خلخال تقویت خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار