همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز قشر بسیج هنرمندان، مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در سنندج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی  و سالروز قشر بسیج هنرمندان، شامگاه گذشته مراسم گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و سازمان بسیج هنرمندان استان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار گردید .


علی‌عباس داودنیا رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در ابتدای این مراسم اظهار کرد: اشاعه هنر ارزشی و انقلاب اسلامی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی بسیج هنرمندان است.


وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام رسانده‌ایم و انشاءالله در سال 96 نیز با همکاری هنرمندان و متولیان هنر و فرهنگ استان علی‌الخصوص حوزه هنری در راستای تقویت توانمندی‌ها و رفع کاستی‌ها تلاش خواهیم کرد.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان از زبان هنر به عنوان بزرگترین و تاثیرگزارترین ابزار در راستای نهادینه کردن هر موضوعی نام برد و گفت: باید از این ظرفیت ارزشمند در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر ارزش‌های انقلابی استفاده کنیم.


این مراسم که با حضور هنرمندان و مسئولین استانی،نمایندگان دستگاه های اجرایی استان و هنرمندان رشته های مختلف هنری حضور داشتند از 12 هنرمند فعال و شاخص در حوزه هنر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شرح ذیل با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.


خانواده معظم شهید هنرمند و شهید شاخص هنرمند استان کردستان، شهید فارس خالدی، مصطفی مسلمی هنرمند شاخص حوزه موسیقی از شهرستان بانه، حاتم خالدی هنرمند شاخص حوزه فیلم و موسیقی از سروآباد، ایوب رضایی هنرمند شاخص حوزه نمایش از شهرستان دیواندره، مهدی احمدی هنرمند شاخص حوزه موسیقی از سنندج  و محمد شفیعی هنرمند شاخص حوزه خوشنویسی از هنرمندان مورد تجلیل این مراسم بودند.


 


ارسال نظرات