پیام استاندار زنجان در سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است

بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۷۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام اسداله درویش امیری استاندار زنجان بمناسبت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمده است:

بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است.

21 فروردین ماه سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر افتتاح حساب 100 و به تبع آن تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 9 روز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از نمونه های بارز و مهم دیدگاه والای ایشان به شمار می رود و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل می باشد و تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) به ویژه در تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی در روستاها و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده است.

لذا اینجانب سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران کشور و به ویژه کارکنان خدوم و مسئولان این نهاد انقلابی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

اسداله درویش امیری

استاندار زنجان

https://goo.gl/KzA7KZ

کانال اطلاع رسانی استانداری زنجان

@ZnNews

پیام استاندار زنجان در سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

در این پیام آمده است؛

بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدای

ارسال نظرات