معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:

اجرای طرح صدقات باهدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری

طرح صدقات باهدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اجرای طرح صدقات ذر استان مشارکت خیران در برنامه‌های حمایتی این نهاد را موجب افزایش منابع مالی برای خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده‌های نیازمند اعلام کرد.

رضا حسنلو بابیان اینکه کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است و فعالیت‌های آن بر پایه و اساس مردم شکل می‌گیرد، اظهار کرد: افزایش حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی خدمات این نهاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای مشارکت خیران در برنامه‌های کمیته امداد بیش‌ازپیش فراهم است ، اظهار کرد : یکی از طرح‌هایی که در این زمینه اجرا می‌شود طرح جمع‌آوری صدقات است .

حسنلو با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد برای استفاده بیشتر از ظرفیت صدقات مردمی در کمک‌رسانی به محرومان گفت: در این بخش قابلیت لازم برای پرداخت صدقات از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری #024*8877* نیز در استان زنجان فراهم‌شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به وجود 141 هزار مشترک صندوق صدقات در زنجان گفت: امسال میزان مشارکت خیران در این طرح 58 میلیارد و 690میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح صدقات باهدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: طرح صدقات یکی از مهم‌ترین طرح‌های این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی به شمار می‌‌رود که در طول سال اجرا می‌شود.

حسنلو گفت: صد درصد مبالغ جمع‌آوری‌شده در این طرح به‌منظور رفع نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در بخش‌های مختلف ازجمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: درآمد حاصل از اجرای طرح صدقات موجب می‌شود منابع در مسیر خدمت اثربخش به نیازمندان و توانمندسازی خانواده‌ها فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار