خبرهای داغ:
فرمانده ارتش در خراسان جنوبی:

شهید صیاد شیرازی مغز متفکر برای هدایت عملیاتهای غرور آفرین دفاع مقدس بود

فرمانده ارتش در خراسان جنوبی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس شهید صیاد شیرازی یک فرمانده لایق، وارسته و مغز متفکر برای هدایت عملیاتهای غرور آفرین بود.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۵۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ قوام یوسفی صبح امروز در مراسم گرامی داشت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان در مسجد امام حسین(علیه السلام) بیرجند اظهارداشت: شهدا جایگاه رفیعی در کشور دارند که در جهت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند.

فرمانده ارتش در خراسان جنوبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب تا کنون 19 هزار شهید ترور را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: این درحالی است انقلاب اسلامی ایران توسط استکبار جهانی به عنوان حامی تروریست یاد می شود اما واقعیت تاریخ انقلاب آن نیست که استکبار میگوید.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی خود را مقابل تروریست قلمداد می کند، ادامه داد: همه گروه های تروریستی و معاند در دنیا توسط استکبار جهانی رهبری می شوند.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یکی از جوانان مومن و ولایی در قبل از انقلاب بود، افزود: شهید صیاد شیرازی یکی از جوانان متدین و انقلابی بود که سبب پیوند ارتش با مردم شد.

یوسفی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس شهید صیاد شیرازی یک فرمانده لایق، وارسته و مغز متفکر برای هدایت عملیاتهای غرور آفرین بود.

فرمانده ارتش در استان عنوان کرد: شهید صیاد شیرازی موجب پیوند بین ارتش و سپاه در هشت سال دفاع مقدس شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها