بدترین تفکر کوتاه آمدن در مقابل آمریکا و اعتماد به این کشور است زیرا ما اگر یک قدم به عقب برگردیم آنها چند قدم گستاخانه جلو خواهند آمد.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه زنجان ، با حضور در یادمان دو تن از شهدای گمنام تیپ و پس از زيارت قبور مطهر شهداء و ادای احترام به مقام شامخ آنها، ضمن حضور در اولین صبحگاه مشترک تیپ سال جدید را به کلیه پاسداران و سربازان تیپ تبریک گفتند .

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه زنجان در ادامه در دیدار با کارکنان تیپ36 انصارالمهدی(عج) سپاه زنجان گفت: امروز در عرصه های مختلف ما با نقاط مطلوب فاصله بسیاری داریم و هدف دشمن در مقابل ما سیاست جا انداختن نا کارآمدی نظام اسلامی است که باید در مقابل این برنامه دشمن به طور جدی ایستادگی کرد.

سردار پرستار افزود: مدیریت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اداره کشور و تفکر استکبار ستیزی این بزرگواران در بین ملت های عالم بی مثل است که نباید گذاشت دشمنان آن را کم رنگ جلوه داده و اهداف خود را این گونه دنبال کنند.

وی در ادامه با اشاره به نوع تقابل با آمریکا در عرصه های مختلف، اظهار داشت: بدترین تفکر کوتاه آمدن در مقابل آمریکا و اعتماد به این کشور است زیرا ما اگر یک قدم به عقب برگردیم آنها چند قدم گستاخانه جلو خواهند آمد.

همچنین فرمانده تیپ36 انصارالمهدی(عج) سپاه زنجان در پایان صبحگاه مشترک تیپ خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس توانستیم با حضور مردم در مقابل تهاجم دشمن بایستیم و امروز نیز باید با حضور مردم و نیروهای انقلابی بتوانیم کشور را در مقابل انواع هجمه های دشمنان مدیریت کرد.

ارسال نظرات