مظفری
در اولین جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران انجام شد:
اولین جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران دیروز بعد ازظهر در محل سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه رئیس شورا انتخاب گردید.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۴۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،اولین جلسه شورای مرکزی بیسیج تخصصی اتاق اصناف ایران برگزار شد.

حسن پور مسئول بسیج اصناف بازاریان و تجار کشور هدف از ایجاد و راه اندازی بسیج تخصصی اصناف را هم افزایی و ظرفیت سازی بیشتر در جامعه اصناف و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد.

وی افزود: منظور از راه اندازی بسیج تخصص اتاق اصناف ایران استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و علمی صاحب نظران ، تقویت و گسترش روحیه بسیجی در حوزه های مختلف تخصص مرتبط با اصناف ، اثر بخشی بیشتر برنامه ها، کادر سازی مدیران در تراز انقلاب اسلامی و حضور با نشاط اصناف و بازاریان انقلابی در عرصه های مورد نیاز جمهوری اسلامی می باشد.

در ادامه محمود فقیهی رئیس شورای همفکری بسیج اصناف کشور با اشاره به ظرفیت ها بالای بسیج اصناف گفت: باید از این ظرفیت ها در راه درست و با اعتقاد بالا استفاده کرد.

وی همچنین افزود: مشکلات زیادی از جمله قاچاق، ساماندهی اصناف و اتحادیه ها، واردات بی رویه، مالیات و... گریبانگیر اصناف می باشدکه مانع از به کاربردن ظرفیت بالای بسیج اصناف می شود.

در ادامه این جلسه فراهانی رئیس اتحادیه لوازم پزشکی با اشاره به اینکه بسیج هرجایی که هست کمک کننده مجموعه هایی است که در کنارش شکل گرفته است بیان کرد: اگر قرار باشد بسیج منتظر یک نفر باشد به خودش ضربه می زند.

وی افزود: این مسلم است که ما همه در قبال مملکت، نظام و حوزه صنفی خود وظیفه ای داریم که باید با پیگیری آن را به نتیجه برسانیم.

فراهانی با اشاره به 11 تا 12 میلیون جوانی که از سن ازدواج آنها گذشته است گفت: یکی از دلایل بالا رفتن سن ازدواج بیکاری جوانان می باشد.

لازم به یاد آوری است که در پایان این جلسه  به اتفاق آرا محمود فقیهی به عنوان رئیس شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران برگزیده شد.

در ضمن دومین جلسه شورای مرکزی در تاریخ 27 فروردین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات