سردار سلیمانی در قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد

تدوین برنامه‎های راهیان نور96 طبق توصیه‎های امام خامنه‎ای

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: تمام برنامه های سال 96 راهیان نور کشور بر اساس توصیه ها و صحبتهای امام خامنه ای در 16 اسفند 96 تدوین و عملیاتی می شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۴۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که در سالن رضوی سازمان بسیج مستضعفین در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت دیدار دست اندرکاران و مسئولان راهیان نور با امام خامنه ای اظهار در اسفند96 اظهار داشت: تمام برنامه های سال 96 راهیان نور کشور بر اساس توصیه ها و صحبتهای امام خامنه ای در 16 اسفند 96 تدوین و عملیاتی می شود.

 
وی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان راهیان نور و خادمان شهدا فرمودند که دوران دفاع مقدس از جمله ایام الله و روزهای تاریخ ساز ملت ایران است و به هیچ وجه نباید گذاشت که دفاع مقدس و درس های آن به فراموشی سپرده شود، رهبرمان راهیان نور را عاملی برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش‌ها و درس‌های دوران دفاع مقدس خواندند.

 
سردار سلیمانی افزود: رهبرمان در این دیدار تاکید کردند که دوران دفاع مقدس در واقع مقوله ای حیاتی و همچون نَفَس کشیدن برای ملت ایران بود و اگر این نَفَس کشیده نمی شد، ملت می مُرد؛این را باید زنده نگهداشت و زنده نگه داشتن ارزش ها همین راهیان نور است.

 
به گزارش بسیج سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: رهبرمان در بخش دیگری فرمودند که این خاطره های دفاع مقدس ثروت است اگر بخواهید ثروت را استفاده کنید باید فناوری اش را بلد باشید. فناوری استفاده از این ثروت، راهیان نور است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج  در پایان ابراز داشت: کتاب "تابهشت " کتابی است که برگرفته از سخنان رهبرانقلاب در سفرهای رهبرانقلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که 17 اسفند به چاپ رسیده است و در این کتاب،به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص دفاع مقدس هم پرداخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار