خبرهای داغ:
با حضور مردم شهید پرور نجف آباد، پیکر دو شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون تشییع و در گلزار شهدای نجف آباد به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۴۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف آباد به نقل از خبرگزاري فارس، بار دیگر پرچم‌های زرد «کلنا عباسک یا زینب» در فضای معنوی و شهیدپرور شهر نجف‌آباد به اهتزاز درآمد و پیکر پاک دو شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بر دستان مردم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور مسؤولان، روحانیون، خانواده‌های شهدا به ویژه خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون از محل بنیاد شهید سابق تا گلزار شهدای نجف‌آباد برگزار شد.

سید اسحاق ساداتی و محمدعیسی عارفی در سال 93 در سوریه به شهادت رسیده بودند و اخیراً شناسایی و پنج‌شنبه هفته گذشته به نجف‌آباد انتقال داده شدند و این دو شهید نیز هم چون دیگر شهدای فاطمیون شهرستان در اوج سن جوانی و در سنین 28 و 29 سالگی و در بزم عاشقانه‌شان برای دفاع از حرم ولایت «کلنا عباسک یا زینب» سر دادند و به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسناتی که نماز میت را بر پیکر پاک این دو شهید در میدان امام نجف‌آباد اقامه کرد، با تشکر از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: شهدای مدافع حرم، آزادمردان زنده جاویدی هستند که به پیروی از مکتب حسینی و علوی برای دفاع از حرم اهل‌بیت و تبلور جبهه توحید قهرماناته ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عاشورا به تمام مسلمانان و آزادی خواهان دنیا آموخت که عزت و حیات بشر تنها در گرو ایثار، مقاومت، وحدت و شهادت است؛ در طول سال‌های اخیر کشورهای مسلمان چون لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن با حضور غیرتمندانه خود در عرصه دفاع از میهن و آیین خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

حجت‌الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: امروز امت اسلام در مقابل تمام کفر و شرک، جبهه واحدی را تشکیل داده و این‌گونه اتحاد ثمره انقلاب اسلامی ایران است که هم چون زلزله خواب را بر مستکبرین عالم برآشفت.

وی در پایان اضافه کرد: صحنه‌های دفاع از ایثار و شهادت، صحنه‌های دفاع از عدالت، آزادی، حریت، کمال و تمامیت اسلام و جبهه دفاع از توحید و ولایت است.    

به گزارش فارس، شهرستان نجف‌آباد همان‌طور که در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس بالاترین آمار شهدا را با تقدیم 2500 شهید به خود اختصاص داده، در دفاع از حرم اهل‌بیت نیز تاکنون 10 شهید از لشکر زرهی 8 نجف اشرف و پنج شهید از تیپ فاطمیون تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها