خبرهای داغ:
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تبریک روز دندانپزشک از تلاشهای صورت گرفته در راستای ارتقای سلامت دهان و دندان قدردانی نمود.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۳۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تبریک روز دندانپزشک از تلاشهای صورت گرفته در راستای ارتقای سلامت دهان و دندان قدردانی نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

به نام خدا

بیست و سوم فروردین ماه هر سال روز دندانپزشک و نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگران فعالی است که از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت، خدمات ایشان (سلامت دهان و دندان) جزء لاینفک و ضروری سلامت افراد جامعه و عامل تعیین‌کننده ای در کیفیت زندگی انسان‌ها به شمار می آید.

 تحقیقات نشان داده است که حفظ سلامت دهان و دندان بروز بسیاری از بیماری ها را کاهش می دهد.به عبارت دیگر اهتمام نسبت به پیشگیری و درمان بیماریهای دهان و دندان ، نقش مهمی در ارتقای سلامت افراد جامعه دارند و ضامن سلامت دهان و دندان آحاد جامعه از کودکی تا سالمندی و درمان بیماریهای مربوط به دهان و دندان می باشد.

امسال در حالی به استقبال روز دندانپزشک را گرامی میداریم که همزمان با دومین سالگرد طرح تحول سلامت دهان ودندان می باشد وامیداست در سایه پیشرفت روزافزون علوم پزشکی و دندانپزشکی با اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان شاهدگامهای بلند و استواری در راستای ارتقای سلامت جامعه بوده و برگ زرینی بر دستاوردها وافتخارات دانشگاه دربیافزاییم

اینجانب فرارسیدن۲۳ فروردین ماه، روز دندانپزشک را به همکاران محترم دندانپزشک در کلیه واحدهای دانشگاه تبریک عرض نموده، از تلاش ایشان در ارایه خدمات ارزنده بهداشت ودهان ودندان تقدیر وتشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها