خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان از اعزام 500 مبلغ و مبلغه از استان همدان به همراه کاروان‌های راهیان نور در سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۵۴۰۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: عطر ایثار و شهادت موجود در مناطق جنگی معنویت این مناطق را صد چندان کرده است.

وی اردوهای راهیان نور نوروزی را حرکتی ارزشمند دانست و بیان داشت: خانواده‌ها با حضور در این مناطق سال جدید خود را در کنار زیارتگاه‌های شهدا سپری می‌کنند که ین دلیل روشنی بر اثبات اثرات حرکت بسیار عظیم اردوی فرهنگی راهیان نور است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون همدان با اشارهبه حضور مقام معظم رهبری در اردوهای راهیان نور ابراز داشت: حضور حضرت آقا در راهیان نور گویای ارزشمندی این حرکت و همچنین متبرک شدن این مناطق با این حضور است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور اردوی تغییر وتحول است، گفت: بهره‌گیری از توان طلاب جوان از ویژگی های خاص اردوهای راهیان نور در سال 95 بود.

حسنی ادامه داد: در سال 95 سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان موفق شد قریب به 500 نفر مبلغ ومبلغه را در قالب کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات به مناطق عملیاتی اعزام کند.

وی عنوان کرد: اولویت تبلیغی روحانیون این کاروان‌ها بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی شرکت‌کنندگان بود.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون همدان بیان داشت: علاوه بر این اعزام‌ها تعداد کثیری از طلاب و روحانیون حوزه علمیه همدان نیز به عنوان زائر در این مناطق حضور پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنمین 40 نفر از اساتید حوزه علمیه استان نیز به همراه خانواده در فروردین ماه سال جاری با حضور در یادمان‌ها، از عطر معنوی این مناطق بهره مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات