خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فجر گفت: انتقال فرهنگ عاشورا باید مورد توجه مسئولان موکب‌های اربعین باشد.
کد خبر: ۸۸۴۵۳۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان کمیته‌های اجرایی موکب احمد بن موسی (علیه‌السلام) که با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق، نظم در انجام امور، اخلاق اسلامی و آموزش خادمان لازمۀ اثربخش بودن اقدامات فرهنگی در قالب برپایی موکب احمد بن موسی (علیه‌السلام) هستند.

وی با اشاره به برپایی موکب احمد بن موسی (علیه‌السلام) در ایام اربعین حسینی، افزود: دوستداران اهل بیت (علیهم‌السلام) در استان فارس عملکرد درخشانی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی داشته‌اند و هر شخصی که بنیان‌گذار سنت حسنه‌ای بشود در دنیا و آخرت از اجر و پاداش آن بهره‌مند ‌می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه مسئله مهم انتقال فرهنگ عاشورا، شهادت و ایثار به زائران مورد توجه مسئولان و خادمان موکب‌های اربعین حسینی قرار بگیرد، بیان کرد: برنامه‌ریزی دقیق، نظم در انجام امور، اخلاق اسلامی و آموزش خادمان لازمۀ اثربخش بودن اقدامات فرهنگی در قالب برپایی موکب احمد بن موسی (علیه‌السلام) هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به حضور حضور گسترده زائران ایرانی به ویژه مردم مومن استان فارس در پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائران اربعین و معرفی سومین حرم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) در ایران اسلامی به شیعیان در دستور کار کمیته‌های اجرایی موکب احمد بن موسی (علیه‌السلام) قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: آشنایی و اُنس نسل نوجوان و جوان با قرآن و اهل بیت (علیهم‌السلام) و  ترویج فرهنگ عاشورا و شهادت در جامعه امنیت کشور و سلامت اجتماعی را به همراه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها