خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: اقشار بسیج فارس با تمام توان مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کنند.
کد خبر: ۸۸۴۵۳۰۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با آغاز سال یک هزار و سیصد و نود و شش سردار سید هاشم غیاثی فرمانده ارشد سپاه در فارس و حجت الاسلام محمد حاجی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان با آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی دیدار کردند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه در سال جاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهند شد، گفت: تلاش همه باید در راستای حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باشد.

وی افزود: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بوده و این حضور حداکثری برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارای پیام است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال " و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) درباره اهمیت موضوع اقتصاد، گفت: دبیرخانه دائمی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران عامل بانک مهر اقتصاد، بانک انصار، مسئولان قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا و بسیج سازندگی در سپاه فجر فارس تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری سپاه پاسداران و اقشار بسیج فارس با تمام توان مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون اقتصاد مقاومتی را پیگیری می کنند و این باعث توجه مسئولان به این مسئله مهم و با اهمیت برای کشور خواهد شد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: سپاه فجر فارس مانند سال های گذشته با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولید تسهیلات اقتصاد مقاومتی را به کارآفرینان و جوانان ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج باید همواره آمادگی خود را در زمینه های امنیتی، دفاعی و فرهنگی حفظ کنند، گفت: اگر این آمادگی در تمام عرصه ها وجود داشته و ارتقا پیدا کند در بزنگاه ها غافگیر نخواهیم شد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به عملکرد درخشان رزمندگان استان فارس و موفقیت آنان در سوریه، گفت: تشییع باشکوه شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) با حضور گسترده مردم مومن و شهیدپرور استان فارس در روزهای آغازین سال جاری بسیاری از توطئه ها را خنثی و دشمنان انقلاب اسلامی را نااُمید کرد.

سردار غیاثی همچنین در دیدار با آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی با تاکید بر اینکه بر اینکه تمام فعالیت ها در استان فارس باید ذیل عنوان " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " برنامه ریزی شوند، گفت: برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) در ایام پیاده روی زائران اربعین حسینی یک حرکت تاثیرگذار در راستای معرفی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) به شیعیان سراسر جهان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها