خبرهای داغ:
مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نقش مهم جنبش دانشجویی در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه، گفت: به‌همت واحد علم و اقتصاد طرح «پرسمان پیشرفت» در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۵۳۰۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
مرتضی نوشاد، مدیر علم و اقتصاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در شورای گفتمانی بسیج دانشجویی این استان با تأکید بر نقش اقتصاد در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، به بند ۲۱ اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: بر اساس این بند می‌توان مهم‌ترین نقش دانشجویان را در تبیین علمی و رسانه‌ای و گفتمان‌سازی موضوع اقتصاد مقاومتی دانست.

وی با بیان اینکه نظام اقتصادی مقاومتی، نظام بر اساس شاخصه های نظام اقتصادی اسلام است، افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که مورد هجمه خصومت‌های خارجی و داخلی قرار می گیرد اما در تحقق اهداف خود ناکام نمانده و می‌تواند اهداف عالی خود را محقق سازد.

نوشاد با اشاره به رسالت جنبش دانشجویی در نقش‌آفرینی به ویژه پیگیری و مطالبه‌گری خواست و نیاز مردم از مدیران اجرایی، بر ضرورت پاسخ‌گویی مسئولان در تحقق رفع مسئله کوتاه مدت نظام یعنی اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.

دبیر اجرایی طرح «پرسمان پیشرفت» با بیان اینکه این طرح ذیل بسته مطالبه‌گری بسیج دانشجویی و در راستای مواجهه تخصصی با مسائل بومی استان فارس فعال شده است، گفت: سال ۹۵، سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل بود و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدیران باید به معرفی و عرضه اقدامات خود در تحقق اقتصاد مقاومتی بپردازند.

نوشاد با تصریح اینکه موضوعات مختلف اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی محور اجرای «پرسمان پیشرفت» است، اظهار کرد: همه مدیران استان مخاطب این طرح هستند چراکه مسائل پیش روی پیشرفت استان فارس با توجه بند سه اقتصاد مقاومتی یعنی توجه به مزیت‌های استانی دسته‌بندی موضوعی شده است و هر کس با توجه به نقش خود در پیشرفت استان در این طرح پاسخ‌گو خواهد بود.

وی با بیان اینکه از مدیران اجرایی استان فارس به‌صورت رسمی برای حضور در «پرسمان پیشرفت» دعوت به عمل می‌آید، تأکید کرد: بسته پرسش‌ها بر اساس اولویت و نیازهای مردمی تهیه شده و این طرح در درجه اول با حضور مدیران اقتصادی استان فارس در آینده‌ای نزدیک کلید می‌خورد.

مدیر علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان فارس از حضور نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی برای حضور در «پرسمان پیشرفت» نیز خبر داد و گفت: با توجه به نزدیكی سالروز آغاز فعالیت دور دهم مجلس شورای اسلامی و یک سالگی فعالیت وکلای ملت، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در این طرح حضور خواهند داشت و میزان و چگونگی همکاری این منتخبان برای پاسخ‌گویی از طریق ظرفیت‌های رسانه‌ای استان به عموم مردم فرهیخته فارس اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها