خبرهای داغ:
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم مساعدت مسؤولان، خیران و مردم گفت: تعطیل کردن سالن‌های ورزشی ناایمن هنر نیست بلکه باید برای رفع مشکل و مناسب‌سازی چنین فضاهایی اقدام جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
سید حسین افضلیدر جلسه‌ای که با حضور فرماندار و رئیس و کارشناسان اداره ورزش و جوانان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان و هم‌اندیشی برای رفع کمبودها در این اداره برگزار شد با تبریک سال نو اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های خوبی که در سطح کلان کشور برای رسیدگی بیشتر و بهتر به شهرستان‌ها و شهرهای کوچک و روستاها و نیز ورزش شده است، در سال جاری شرایط مناسبی پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه کشور متعلق به ما است تصریح کرد: باید با همدلی و همیاری، تلاش و استعداد نیروها و مدیران جوان و استفاده از تجربه و توانمندی افراد باتجربه و متخصص در راستای توسعه و رفع کمبودها قدم برداریم.

افضلی خاطرنشان کرد: عزم راسخ و اراده مدیریت کلان در جوامع کوچک و بزرگ موجب ارتقای روحیه کار و تلاش برای زیرمجموعه آن می‌شود ازاین‌رو باید برای ترغیب کار و اقدام مؤثر افراد کوشید.

وی گفت: استفاده از منابع محدود برای بیش‌ترین استفاده و پیشرفت، هنر است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه کافی به اصول و چارچوب در ورزش بیان داشت: با قانون مداری و مدیریت صحیح برنامه‌ها را عملی کنید.

افضلی بابیان اینکه ورزش اعتبار زیادی لازم دارد و خود نیز درآمدزا است اظهار نمود: متأسفانه در کشور ما ورزش در مسیری حرکت می‌کند که تنها هزینه‌بر است.

وی بر لزوم ایجاد نشاط و شادابی و فرهنگ‌سازی ورزشی برای جذب و ترغیب افراد به سمت ورزش تأکید کرد و عنوان داشت: باید بکوشیم که ورزش را در سطح شهرستان برجسته کنیم.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای جذب برخی از تجهیزات و اعتبار ورزشی برای این شهرستان خبر داد و با اشاره به پیست موتورسواری موجود در اقلید تأکید کرد: وجود این پیست می‌تواند زمینه رشد ورزشی و توسعه اقتصادی شهرستان را فراهم کند ازاین‌رو لازم است که با همت و همکاری و وحدت در تکمیل، تجهیز و توسعه آن بکوشیم.

افضلی در پایان سخنان خود با اشاره به نیاز جوانان برای وجود فضای مناسب ورزشی و تأکید بر لزوم ایجاد و حفظ سالن‌های مناسب بیان داشت: تعطیل کردن سالن‌های ورزشی ناایمن هنر نیست بلکه باید برای رفع مشکل و مناسب‌سازی چنین فضاهایی اقدام جدی صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها