خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید مطرح کرد

انتقاد از عدم اقدام عملی و توجه کافی به ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید از عدم توجه کافی به ورزش در کشور در انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در ایران در شأن و جایگاه نظام اسلامی به ورزش بها داده نمی‌شود، به طوری که سخن زیاد گفته می‌شود اما اقدام عملی مناسبی صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
حسن مسعودی در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و کارشناسان اداره ورزش و جوانان پیرامون بررسی مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان و هم‌اندیشی برای رفع کمبودها در این اداره برگزار شد میلاد باسعادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت و اظهار داشت: ورزشکاران و متصدیان امور ورزشی در تمام کارها، فعالیت‌ها و سخنان خود سعی می‌کنند رفتار، گفتار و منش ایشان را سرلوحه خود قرار دهند.

وی اهمیت ورزش را مانند ارزش فرهنگ دانست و بیان کرد: با تحول و توسعه ورزش در یک کشور، شادابی و نشاط در آن جامعه افزایش داده می‌شود که این عامل موجب عدم بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها می‌شود.

مسعودی از عدم توجه کافی به ورزش در کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در ایران در شأن و جایگاه نظام اسلامی به ورزش بها داده نمی‌شود، به طوری که سخن زیاد گفته می‌شود اما اقدام عملی مناسبی صورت نمی‌گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید با تأکید بر لزوم اختصاص اعتبار کافی به ورزش، وجود و تأمین فضا و امکانات مناسب را از دیگر نیازهای اساسی برای پیشرفت ورزش کشور و شهرستان‌ها دانست و عنوان داشت: به برکت نظام و دولت‌های اسلامی، فضاهای ورزشی خوبی به وجود آمده است که نیاز به مساعدت برای آراستگی بیشتر و مناسب‌تر دارند.

وی قانون مداری، اخلاق محوری، تقسیم کار و انضباط کاری، توجه به فرایند استعدادیابی، تدوین سند توسعه چشم‌انداز برای آینده ورزشی شهرستان، تشکیل شورای ورزشی و ستاد ساماندهی جوانان، جذب پیشکسوتان و تعامل با ادارات و... را ازجمله اصول عملکردی اداره ورزش و جوانان اقلید در راستای پیشرفت هرچه بهتر ورزش این شهرستان برشمرد.

مسعودی تکمیل پروژه‌های مختلف ورزشی سطح شهرستان اقلید، اصلاح ورودی مجموعه ورزشی انقلاب، احداث سالن مسابقات، چمن مصنوعی، استخر برای آبیاری و...، حمایت مالی از تیم‌ها برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری، تسریع تکمیل پروژه نیرو تندرستی، ایجاد سالن و فضای مناسب برای رشته‌های رزمی، احداث پارک بانوان، ساختمان اداری برای سالن پینگ‌پنگ و... را بخشی از نیازهای ورزشی این شهرستان عنوان کرد و مساعدت، همراهی و حمایت مسؤولان برای رفع آن‌ها را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها