خبرهای داغ:
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما‌السلام گفت: نقش صداوسیمای مرکز فارس در تبیین جایگاه سومین حرم اهل‌بیت بارز است.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۸۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در دیدار نوروزی مدیرکل و شورای معاونین صداوسیمای مرکز فارس اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر اقدامی که بر اساس معیارها و ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم باشد عبادت محسوب می‌شود.
وی با استناد به آیات و روایات، منادیان ایمان و توحید را سهیم در اجر و پاداش فراگیران دانست و افزود: در عصر ما فعالان حوزه رسانه مصداق بارز این منادیان هستند.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌سختی فعالیت‌های رسانه‌ای در جهان امروز و همچنین مشکلات متعددی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای تولید پیام و انتقال آن به مخاطب هدف با آن روبرو است اقدامات رسانه‌ ملی را در انجام مأموریت‌های محوله مؤثر و کارآمد توصیف کرد و گفت: در مقابل کارهای مهم و باارزش سختی و مشکلات هم وجود دارد.
آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب خطاب به میهمانان نوروزی خود گفت: شکرگزار خداوند باشید که به شما فرصت داد در رسانه‌ای به مردم خدمت کنید که همت و تلاش آن تبلیغ و ترویج اندیشه‌های معنوی و متعالی امام راحل عظیم‌الشان (ره) و مقام معظم رهبری است چراکه حرکت رسانه جمهوری اسلامی برگرفته از گفتمان امام و رهبری است که بی‌تردید توجه شما به این مهم موجب رضای خداوند است.
تولیت آستان مقدس احمد بن موسی علیه‌السلام در ادامه با اشاره به راه‌اندازی استودیو حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) و تولید برنامه‌های رسانه‌ای متعدد در مناسبت‌های مختلف در این مکان معنوی و همچنین تلاش مرکز فارس برای تولید سریال فاخر احمد بن موسی (ع) با ابراز رضایت از صداوسیمای استان تصریح کرد: نقش صداوسیما در معرفی حرم‌های مطهر و تبیین جایگاه سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام مؤثر، فعال و جدی است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد مرکز در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اقدامات انجام‌شده در برنامه‌های معارفی جایگاه صداوسیمای فارس در بین مراکز صداوسیما و شبکه‌های ملی جایگاهی درخور توجه معرفی کرد.
سهرابی با بیان اینکه در سال گذشته باوجود مشکلات اعتباری این مرکز توانسته است با راه‌اندازی ایستگاه‌های تلویزیونی متعدد در سطح استان از مرز 90 درصد جمعیت زیرپوشش تلویزیون‌های دیجیتال عبور کند، افزود: با تلاش همکاران توانمند این مرکز بیش از 120 پروژه عملیاتی برای افتتاح آماده‌شده است که در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس محترم سازمان و معاون امور استان‌ها و سایر مقامات ارشد رسانه‌ای و ملی افتتاح خواهند شد.
مدیرکل صداوسیمای فارس در ادامه به دومین نشست تولیت‌های معزز آستان‌های مقدس جهان اسلامی در کربلای معلی اشاره کرد و با اعلام آمادگی صداوسیمای فارس برای ارائه برنامه‌های فاخر به شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی شهر مذهبی دارای آستان‌های مقدس گفت: چنانچه تولیت معزز آستان مقدس احمد بن موسی (ع) موافق باشند کمیته رسانه‌ای و تبلیغات این همایش به مراکز رسانه‌ای شهرهای مذهبی سپرده شود.

سهرابی در پایان با اعلام اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای معرفی بیش‌ازپیش شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت برای مخاطبان شبکه‌های ملی، بین‌المللی و استانی در دستور کار است از همکاری همه‌جانبه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و مسئولان فرهنگی این آستان مقدس قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها