خبرهای داغ:
قائم‌مقام حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز:
قائم‌مقام حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: در راستای روان‌سازی و کنترل ترافیک به‌ویژه امنیت شهروندان تعداد دوربین‌های کنترل تخلف رانندگی در شیراز از 400 دوربین به یک هزار و 400 دستگاه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۸۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
اصغر کشاورز در حاشیه برگزاری هفته جهانی پیاده‌روی تا مدرسه یا طرح «اتوبوس پیاده به مدرسه» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بلوار مدرس یکی از پرترافیک‌ترین محورهای این شهر هشت گیت شامل چهار دوربین جمعاً 32 دوربین نصب‌شده و این طرح نیز در تمام محورها قابل‌اجرا است.

وی با بیان این‌که شورای ترافیک استان که یکی از اعضای آن معاونت ترافیک شهرداری شیراز است نتوانسته از بعضی خیابان‌ها به‌عنوان شبکه حمل‌ونقل استفاده کند، افزود: برای روان‌سازی ترافیک خیابان پوستچی را به مدت یک ماه یک‌طرفه کردیم که اگر این طرح موفق شود به‌صورت دائمی اجرایی خواهد شد.

قائم‌مقام حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز پیرامون اهداف اجرای طرح پیاده تا مدرسه به‌منظور آموزش آشنایی خردسالان و دانش آموزان بافرهنگ ترافیک، افزود: توجه به فرهنگ انسان‌محوری که همه‌چیز ماشین نیست و رعایت عبور و مرور صحیح از خیابان کمک بسزایی به ایمنی، استقلال فکر و مهارت کودکان و ایمنی دیگر شهروندان خواهد کرد.

کشاورز خاطرنشان کرد: طرح اتوبوس پیاده به مدرسه به‌عنوان نخستین طرح در کشور که شیراز پیشگام آن است در افزایش مهارت زندگی مدنی و اجتماعی تأثیر بسیاری داشته است و سعی شده در اجرای برنامه‌های ترافیکی کاربرد مؤثر و تعیین‌کننده آن لحاظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها