مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

حملات موشکی آمریکا نشانه ذلت و خواری غرب/ عده ای برای کسب رأی دست به هرکاری می زنند تا خود را تطهیر کنند

خبرگزاری بسیج: مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد قرچک، با اشاره به اینکه آمریکا از دست ما مستاصل شده است، خاطرنشان کرد: حملات موشکی اخیر آمریکا؛ عین وحشی گری بوده و نشان از ذلت و خوار شدن استکبار دارد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۴۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰

حجت الاسلام حسین عبدالله پور، عصر امروز در جلسه بصیرت سیاسی با اشاره به روایتی از معصومین گفت: فقر را باید در آغوش گرفت، چرا که فقر سختی و آدم ساز است.

وی ادامه داد: بالاترین عمل، سخت ترین آن است، باید با هوای نفس مبارزه کرد و وجود خود را در برابر خدا ارزیابی کرد.

وی پاسخ پیامبر اعظم(ص) به سؤال جبرئیل مبنی بر اینکه هر چه می خواهی بگو، را اینگونه بیان کرد: رسول خدا درخواست یک روز گرسنگی در کنار یک روز سیری را داشت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد محور سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی را بر پایه مدیریت صحیح دانست و مطرح کرد: بیانات معظم له را می توان به 2دسته امید آفرینی و نقد مدیریت ناکارآمد تقسیم کرد.

وی با بیان ظرفیت های بالقوه کشور در استعدادها و قابلیت ها، خاطرنشان کرد: امروز آمریکائی ها از دست ما مستاصل شده اند، آنها گمان داشتند می توانند ما را منزوی کنند.

حجت الاسلام عبدالله پور با اشاره به حملات موشکی اخیر آمریکا، آنرا عین وحشی گری دانست و افزود: این حملات نشان از ذلت و خوار شدن استکبار دارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه انسان ها انتخاب درست را در نظر دارند، تاکید کرد: ولایت فقیه، قله انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج قرچک درباره انتخابات پیش رو با اشاره به برخی از احزاب و جریانات خاص که خود را به نظام چسبانده اند، تصریح کرد: عده ای برای کسب رأی دست به هرکاری می زنند تا خود را تطهیر کنند.

 

 محمد فرخی

ارسال نظرات
آخرین اخبار