خبرهای داغ:
فرزند آیت‌الله باریک‌بین:

آیت‌الله باریک‌بین برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد

فرزند آیت الله بارک بن گفت: آیت‌الله باریک‌بین، به فکر مال دنیا نبود و همیشه در طول زندگی خود تلاش می‌کرد به مردم خدمت کند و آنچه رضای خداوند است انجام بدهد.
کد خبر: ۸۸۴۵۲۲۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد باریک‌بین، پسر مرحوم آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سابق قزوین و پدر بزرگوار شهید مرتضی باریک‌بین، در مراسم تشییع پدرش گفت: ملت شریف ما همیشه قدردان ارزش‌های انسانی و اسلامی بودند و حضور پرشکوه مردم در مراسم یاد شده، نشان روشن این مطلب است.
وی گفت: از همه اقشار مختلف استان قزوین که ابراز لطف کرده و در تشییع خدمتگزار خودشان حضور یافتند، تشکر می‌کنم.
باریک‌بین افزود: همچنین از مقام معظم رهبری، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، رییس جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه، مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به ویژه مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد استان که ابراز لطف و تسلیت نمودند، قدردانی می‌کنم.
فرزند آیت‌الله باریک‌بین با اشاره به وصیت‌نامه آیت‌الله باریک‌بین، گفت: پدرم ابتدا مردم را در همه‌‌ی امور زندگی به یاد خدا و سپس به اسلام، عمل صالح و تبعیت از کتاب خدا و اهل‌بیت(ع) توصیه کرده است.
استاد دانشگاه افزود: همچنین مرحوم آیت‌الله باریک‌بین، از همه مردم خواسته برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی تا تحقق آرمان‌های بلند آن، در سایه‌ی هدایت‌های ولایت‌فقیه حرکت کنند، تحقق این مطلب از ویژگی‌های بارز پدرم بود.
وی گفت: پدرم از آحاد مردم استان قزوین طلب حلالیت کرده و خواسته، او را ببخشند زیرا طاقت حساب و عذاب خداوند را ندارد.
فرزند آیت‌الله باریک‌بین افزود: پدرم در امور مالی نیز وصیت کرده از اموال شخصی‌ام که از مال دنیا، یک واحد مسکونی پدری و موجودی ناچیز در حساب شخصی‌ام است، چیز دیگری ندارم.
باریک‌بین افزود: آیت‌الله باریک‌بین، به فکر مال دنیا نبود و همیشه در طول زندگی خود تلاش می‌کرد به مردم خدمت کند و آنچه رضای خداوند است انجام بدهد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها