روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور اعلام کرد

روند ثبت نام برای حضور در هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا

متقاضیان برای حضور در هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا می‌توانند از طریق سایت کنگره، سایت سازمان بسیج جامعه پزشکی و کانال تلگرامی این سازمان ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۷۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گزارش داد، در راستای برگزاری هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا افرادی که متقاضی حضور در این کنگره هستند باید برای ثبت نام به سایت این کنگره به نشانیwww.iched.ir  مراجعه کنند؛ بارکد و دریافت خدمات پشتیبانی به ثبت نام در این سایت بستگی دارد؛ همچنین متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال بسیج جامعه پزشکی به نشانی med_ir@ مراجعه کنند.

مهمانان در این کنگره دو دسته هستند که شامل پزشکان عمومی، متخصصان و کسانی که به امتیاز بازآوزی نیاز دارند، و دسته دیگر نیز افرادی که به شکل آزاد ثبت نام می‌کنند.

افراد متقاضی از شهرستان‌های کشور که جزء سهمیه بسیج محسوب می‌شوند نیز باید کد ملی به همراه شماره موبایل خود را توسط بسیج جامعه پزشکی استان به سازمان مرکزی اعلام کنند تا به این شکل از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

بنابراین گزارش ظرفیت مهمانان کنگره ۱۲۰۰ نفر است و افرادی که به شکل آزاد ثبت نام می‌کنند یا افراد غیر بسیجی باید از طریق سایت هزینه لازم را پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات