باشگاه پرسپولیس از هوادارانش دعوت کرد در دیدار مقابل الریان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۲۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است، فوتبال ایران بعد از روزهای سخت و بحرانی قهر تماشاگران، آشتی دیگر باره آنها را در چند سال اخیر مرهون پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن بوده است.

هوادارانی که عشق به تیم محبوبشان را به معنای واقعی کلمه نشان دادند و نه تنها قلب تپنده پرسپولیس بزرگ بودند بلکه بار دیگر روح را به کالبد فوتبال ایران نیز دمیدند.

در روزهایی که سکوهای خالی از تماشاگر همگان را نسبتا به آینده نگران ساخته بود، این تماشاگران پرسپولیس بودند که در هر بازی رکوردها را جا بجا می‌کردند و کنفدراسیون فوتبال آسیا را ناچار از اعتراف به این حقیقت می‌کردند که محبوب‌ترین و پرتماشاگرترین تیم آسیا از ایران می‌آید و نامی غیر از پرسپولیس ندارد.

پرسپولیس چه هنگامی که در بالاترین سطح رقابت‌ها قرار می‌گیرد و چه زمانی که اسیر مشکلات باشد، در همه حال به هوادارانش می‌بالد و می‌نازد و اعتبار، عظمت و بزرگی خود را از انبوه دوستدارانش دارد که آن را دست نیافتنی می‌کند. با چنین هوادارانی دعوت برای حضور در ورزشگاه ضرورتی ندارد و تنها انجام یک وظیفه است.

ورزشگاه آزادی بی‌صبرانه برای لبریز شدن دوباره لحظه شماری می‎کند. هواداران پرسپولیس با پیراهن‌ها و پرچم‌های سرخ در ورزشگاه حضور خواهند یافت تا آزادی جلوه‌ای دیگر پیدا کند هنگامی که با سکوهای سرخ خود چون مشعل بزرگی از آتش خواهد شد. فردا نه 11 سرخپوش، بلکه ده‌ها هزار سرخپوش در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و مانوری بزرگ از عظمت پرسپولیس را برابر دیدگان قرار می‌دهند. هواداران پرسپولیس جوانمردانه و پر خروش تیم محبوب خود را به سوی پیروزی وترقی سوق خواهند داد.

هواداران با توجه به اینکه برای تهیه بلیت باید از گیشه های واقع در مجموعه آزادی نسبت به انجام این امر اقدام نمایند، حتما کارت هواداری خود را برای بهره مندی از تخفیف ویژه همراه داشته باشند. ضمن آنکه باجه های بلیت فروشی قرار است فعالیت خود را از ساعت 12 آغاز کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنین با توجه به رویداد بعضی حوادث در بازی‌های خانگی دیگر نمایندگان فوتبال ایران که باعث حساسیت مسوولان آسیایی برگزاری مسابقات شده است‌، این نگرانی را اعلام می‌دارد  که با کوچکترین اتفاقی نسبت به اعمال جرایم مالی سنگین یا محرومیت ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام شود. از این رو از هواداران عزیز می‌خواهیم در همکاری کامل با مسئولان برقراری نظم، آنها را در هرچه بهتر برگزار شدن این بازی یاری برسانند.
ارسال نظرات