استاندار زنجان:

لزوم تربیت نیروی انسانی مهارتی ، متخصص و ماهر به ویژه در حوزه صنعت

با ظرفیت سازی و ایجاد رشته‌های کاربردی باید در راستای تربیت نیروی انسانی مهارتی ، متخصص و ماهر به ویژه در حوزه صنعت تلاش نمود.
کد خبر: ۸۸۴۵۱۱۹
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان دردیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلطانیه گفت: با برنامه ریزی های مدون و مناسب، باید با ایجاد و توسعه رشته های دانشگاهی مرتبط با حوزه صنعت و کار آفرینی گام های موثری را در ارتقاء سطح علمی کشور برداشت.

اسدلله درویش امیری افزود: برای ایجاد انگیزه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باید، علاوه بر توسعه دانشگاه به لحاظ کمی و فراهم نمودن امکانات و ساماندهی اعضای هیات علمی ، به ارتقاءکیفیت آموزشی نیز توجه شود.

وی در ادامه اظهار داشت: با راه اندازی برخی واحد های صنعتی از قبیل فاز2 طرح توسعه توتون صنعت سلطانیه با ایجاد هزار فرصت شغلی و نیز راه اندازی مجتمع فولاد ابهر با اشتغال 2 هزار نفر در سال آینده، بیش از 10 هزار شغل جدید در استان زنجان ایجاد خواهد شد.

استاندار زنجان تصریح کرد: با ظرفیت سازی و ایجاد رشته‌های کاربردی باید در راستای تربیت نیروی انسانی مهارتی ، متخصص و ماهر به ویژه در حوزه صنعت تلاش نمود.

اسدلله درویش امیری گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 با وجود کاستی های فراوان در بخش آموزش عالی کشور، با شجاعت و درایت آیت الله هاشمی رفسنجانی تاسیس گردید تا زمینه تحصیل و آموزش جوانان در ایران فراهم شود و نیازی به اعزام نیروهای جوان داخلی به مراکز دانشگاهی خارج از کشور وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات