خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی خبر داد

ثبت‌نام اولیه از واجدین شرایط تشرف به حج تمتع سال 1396

مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی گفت: کلیه ودیعه‌گذاران حج تمتع که تا تاریخ 31/04/1385 در شعب بانک ملی ایران ثبت‌نام کرده‌اند به مدت ده روز فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۸۸۴۵۰۰۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(علیه‌السلام) بیان داشت: کلیه ودیعه‌گذاران حج تمتع که تا تاریخ 31/04/1385 در شعب بانک ملی ایران ثبت‌نام کرده‌اند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 23/01/1396 به مدت ده روز فرصت دارند تا با در دست داشتن اصل قبض ودیعه‌گذاری، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به واریز مبلغ علی الحساب هزینه سفر خود اقدام نمایند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی افزود : شعب بانک ملی ایران ، پس از بررسی لازم نسبت به محاسبه اصل و سود متعلقه به مبلغ ودیعه‌گذاری (بصورت روزشمار تا تاریخ مراجعه متقاضی) اقدام و مبلغ مابه‌التفاوت تا سقف 10 میلیون تومان را دریافت و پس از واریز به حساب سازمان، رسید آن را به متقاضی ارائه می‌نماید.

وی تأکید کرد: با شروع ثبت‌نام در کاروانهای حج (در سطح شهر و شهرستان‌ها)، اولویت با آن دسته از افرادی خواهد بود که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه سفر کرده باشند. از این‌رو لازم است تا اولویت‌های فراخوان شده در زمان مقرر نسبت به مراجعه به شعب بانک و انجام مراحل قید شده، اقدام لازم و بموقع را معمول دارند.

وی افزود: متقاضیان اعزام به حج تمتع سال جاری می بایست دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر با حداقل اعتبار تا تاریخ 05/12/1396 باشند. در غیر اینصورت لازم است تا هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام نمایند.

وی در پایان بیان داشت: اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی کاروان های حج پس از اجاره کامل منازل در مکه مکرمه و مدینه منوره و هزینه های مرتبط با حمل و نقل ، تغذیه ، تدارکات و تامین ارز مربوطه متعاقباً از طریق رسانه های محلی استان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها