کد خبر: ۸۸۴۵۰۰۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

ماه فروردین در تاریخ جمهوری اسلامی علاوه بر روز جمهوری اسلامی در دل خود سپهبدی را به یادگار دارد که لحظه لحظه های عرصه ها و صحنه های سال های دفاع مقدس با نام و عطر وجودش عجین شده است.سپهبدی که اخلاصش در بندگی هم پای علمای تراز اول و خضوع و خشوعش شبیه مولای متقیان و خاکی بودنش مانند سربازی خاکی بود.

امیری که سکوتش استوارترین کاخ های استکبار را به لرزه در می آورد و ابهتش لرزه بر اندام ژنرال های ستاره دار استکبار و صهیونیسم می انداخت. سال هاست سردار چهره در خاک کشیده و به دست ایادی زور و ستم به شهادت رسیده اما حاصل عمر بابرکت سپهبد صیاد و هنر مردانی چون مرتضی آوینی اینک بعد از سالها تبدیل به شور و حال و عشقی در رگ و خون و پوست جوانان ایران اسلامی شده و در قالب علوم روز دنیا و تکنولوژی های پیشرفته، هر روز ابرقدرتهای دنیا را با شگفتی غیر قابل وصفی روبرو می سازد.

پیشرفت علمی و تکنولوژیک جمهوری اسلامی ایران و حضور دانشمندان توانمند و نام آور ایرانی در عرصه های مختلف علمی و پیشرفت حیرت آور این جوانان در عرصه های موشکی و فضایی و هسته ای انگشت حیرت را بر دهان بدخواهان خشکانده و اندک شک آنها بر توانمندی جوانان ایران را تبدیل به یاس کرده است.

اینک بعد از سالها از شهادت سردار سپهبد علی صیاد شیرازی شاگردان آن امیر فرهیخته با عزمی استوار در ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه و بسیج و نیروی توانمند انتظامی و سایر قوای نظامی مقتدرانه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حتی در کیلومتر ها دور تر از میهن اسلامی پاسداری میکنند و تیز بینانه به رصد فعالیت و تکاپوی تحرکات دشمن مشغولند تا هرگونه جسارت و تعرض دشمن را به سخت ترین حالت ممکن جواب دهند.

از سوی دیگر جوانان عالم و عاشق ایران اسلامی در عرصه علوم مختلف بخصوص عرصه فن آوری هسته ای مجدانه در تلاشند تا به روز تر از همه دانشمندان دنیا در دست یابی به قله افتخار پیش قدم باشند و نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر بلندای عظت و اقتدار دنیا به اهتزاز در بیاورند.

فرزندان ایران اسلامی درسپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل بر خود وظیفه می داند در آستانه حرکتی عظیم و حضور دشمن شکن مردم ایران در انتخابات آتی ، سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، شهادت هنرمند دفاع مقدس شهید مرتضی اوینی و سالروز فن اوری هسته ای را به همه ملت و امت سلامی تبریک گفته و از ملت بزرگ ایران برای حضور استکبار ستیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی دعوت به عمل بیاورد.

و به فرموده معصوم علیهم السلام : «اعلم الناس باللّه ارضاهم بقضاءاللّه عزوجل» کافی، 2/60؛ در میان مردم، کسی عالم تر می باشد که به تقدیرات الهی راضی تر است.

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

ارسال نظرات