به حداقل رساندن مسائل مصرفی در اداره و انجام مطالعات درباره کاهش هزینه و افزایش بهره وری در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی موثر است.
کد خبر: ۸۸۴۴۹۶۴
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با مدیر کل و مدیران تابعه وزارت تعاون با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: امسال باید کمربندها را محکم بسته و بحث اقتصاد مقاومتی را با گرایش تولید و اشتغال عملیاتی کنیم.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی افزود: نباید با شعار سال، شعاری برخورد کرد، بلکه هر کس باید ببیند که در حیطه کاری خود در عملیاتی کردن این شعار چه کاری می‌تواند، انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه بخشی از محورهای بیان شده توسط مقام معظم رهبری زیر مجموعه فعالیت وزارت تعاون و مجموعه‌های تابعه آن قرار می‌گیرد، تصریح کرد: به حداقل رساندن مسائل مصرفی در اداره و انجام مطالعات درباره کاهش هزینه و افزایش بهره وری در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی موثر است.

آیت‌الله خاتمی همچنین با اشاره به اینکه با تلاش‌ می‌توان در مجموعه یک سری از هزینه‌ها را کاهش داده و به اقتصاد مقاومتی جامعه کمک کرد، تصریح کرد: این یک واقعیت است که کسانی حداقل‌ها را رعایت کنند، حداکثرها را نیز می‌توانند رعایت کنند.

وی تصریح کرد: صرفه جویی حداقلی به اندازی یک کاغذ نیز تاثیر به سزایی در کاهش مصرف و ترویج الگوی مصرف خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه اخلاق قناعتی و مصرفی در اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی موثر است، اضافه کرد: هرکس باید در حیطه کای خود اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند.

ارسال نظرات